Afacerile Deichmann România au avansat cu 16% anul trecut, la peste 380 mil. lei

Subsidiara din România a grupului german Deichmann a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 380,5 milioane lei, în creștere cu 15,9% față de exercițiul financiar precedent.

Compania, lider de piaţă în comerţul românesc de încălţăminte cu amănuntul, a vândut anul trecut 3,2 milioane de perechi.

„Suntem foarte mulţumiţi de rezultat. Chiar şi la zece ani după intrarea noastră pe piaţa din România suntem în continuă creştere şi ne orientăm în mod consecvent spre necesităţile clienţilor noştri”, spune Daniel Popa, directorul general al Deichmann România.

Deichmann România a deschis primul magazin în 2007 şi a ajuns în prezent la un număr de 82 de locaţii, pentru 2017 fiind planificate șapte filiale noi. Numărul angajaţilor a crescut anul trecut de la 612 la 629 persoane.

„Ne bucurăm că prin deschiderea unor noi magazine vom putea crea şi în jur de 40 de noi locuri de muncă”, a spus Popa. În plus, compania va investi în modernizarea reţelei existente, în 2017 fiind planificate trei reamenajări.

Compania a lansat în toamna anului trecut un magazin online iar la finele lunii mai va introduce serviciul de livrare la domiciliu „Ship to home”.

Grupul Deichmann, cu sediul central în Essen, a obţinut în exerciţiul financiar trecut un venit brut de 5,6 miliarde euro și a vândut aproximativ de 173 de milioane de perechi de pantofi. În acest an grupul a planificat investiții de aproximativ 232 milioane euro în infrastructura sa internaţională.

German
Citește articolul precedent:
Vânzările Profihairshop au urcat cu 25% în primul trimestru

Profihairshop, retailer specializat în comercializarea de produse profesionale pentru îngrijirea părului, a înregistrat în primul trimestru al anului vânzări de...

Închide