Afacerile grupului eMAG au crescut cu 30% anul trecut, la 4,06 miliarde lei

Iulian Stanciu, CEO eMAG

Grupul eMAG, prezent pe piețele din România, Bulgaria, Ungaria și Polonia, a încheiat anul 2017 cu o cifră de afaceri de 4,06 miliarde lei, în creștere cu 30%, iar rulajul raportat la nivel local a bifat un avans de 28%, până la 2,58 miliarde lei.

Numărul de clienți deserviți de eMAG în cele patru țări a urcat la 7,57 de milioane. De asemenea, traficul și volumele au crescut constant, atât pe desktop, cât și pe mobile, zonă în care aplicația eMAG a ajuns la peste 1,1 de milioane de instalări.

„Numărul de clienți și cifra de afaceri sunt un rezultat al investițiilor pe termen lung pe care le-am făcut în tehnologie. Suntem într-un moment în care ecommerce-ul crește în ritm accelerat la nivel global, dar și local. Mizăm pe tehnologie, pe echipa noastră și vom continua să investim în inovație românească: aici avem oamenii, aici am creat proprietatea intelectuală și serviciile care sunt un model pentru celelalte țări”, a declarat Iulian Stanciu, CEO eMAG.

Retailerul online a investit 63 de milioane de euro anul trecut în patru direcții principale, pentru a susține dezvoltarea rapidă ca hub regional de ecommerce: angajați (2 milioane euro), logistică (10 milioane euro), tehnologie (27 milioane euro) și dezvoltare internațională (24 milioane euro). În 2018, eMAG derulează investiții de peste 120 de milioane de euro, incluzând dezvoltarea unui noi centru logistic.

În acest an, afacerile eMAG vor avansa cu aproximativ 20%, în România și la nivel de grup, potrivit estimărilor companiei.

Cu un ritm de 800 de selleri noi integrați lunar, eMAG Marketplace a crescut cu 201% în perioada ianuarie 2017 – mai 2018 și reunește peste 10.000 de selleri în România. În prezent, 50% dintre produsele vândute pe eMAG provin din oferta sellerilor Marketplace.

Oferta eMAG include peste 3,4 milioane de produse în stoc. Dacă în 2017, categoriile care au înregistrat cele mai mari creșteri au fost telefoanele mobile, electrocasnicele mari și mici, televizoarele, gadget-urile, jucăriile și produsele auto, anul acesta topul se schimbă, ca urmare a creșterii frecvenței de cumpărături online.

Astfel, produsele din categoriile fashion, sport, îngrijire personală și cosmetice și bricolaj, mobilă și decorațiuni au un potențial semnificativ de creștere în 2018, arată reprezentanții companiei.



German
Citește articolul precedent:
Clujul emancipat a decolat pg 22 23
Clujul emancipat a decolat!

La ora la care închideam acest articol se deschidea la Cluj-Napoca cea de-a 17-a ediție a Festivalului Internațional de Film...

Închide