Afacerile grupului eMAG au depășit pragul de un miliard de euro, pe fondul dezvoltării accelerate

Tudor Manea, vicepreședinte eMAG

Grupul eMAG a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 4,77 miliarde lei (1,02 miliarde euro), în creștere cu 17,5%, evoluția vânzărilor fiind susținută de extinderea ofertei de produse, de creșterea numărului de clienți în toată regiunea și de investițiile în oameni, logistică, tehnologie și dezvoltare internațională.

„Creșterea gamei de produse și îmbunătățirea serviciilor de plată și livrare au generat o creștere a numărului de clienți și a cifrei de afaceri. Vom continua să ne dezvoltăm prin investiții în tehnologie, potențialul este mare, atât în România cât și în regiune”, a declarat Tudor Manea, vicepreședinte eMAG.

În România, rulajul eMAG s-a majorat cu 23% în 2018, până la 3,17 miliarde lei. Totodată, la nivel anului trecut, investițiile derulate de retailerul online s-au ridicat la 141 milioane euro.

În prezent, eMAG a ajuns la 9,44 milioane de clienți în regiune, cu 1,86 milioane în plus față de anul precedent, dintre care 975.000 au venit din România. Factorii care au determinat creșterea sunt serviciile de calitate și oferta extinsă, care cuprinde 5,7 milioane de produse. Mai mult de jumătate, respectiv 52% dintre produsele vândute de platforma eMAG provin de la cei 16.350 de selleri listați.

Până la finalul anului viitor, compania și-a propus ca numărul sellerilor care vând prin Marketplace să ajungă la 40.000.

„eMAG Marketplace reprezintă și o modalitate de dezvoltare pentru micii producători români, întreprinderi sociale și ONG-uri care beneficiază de condiții preferențiale de listare prin intermediul programului Deschide România. Cei 1.300 de producători români prezenți în program au vândut în 2018 peste 170.000 de produse în valoare de 12,3 milioane de lei, iar dezvoltările noi din platformă au scopul de a încuraja și alți selleri să intre în acest program”, arată compania.

eMAG este lider regional în industria ecommerce, cu operațiuni în România, Ungaria, Bulgaria și Polonia.



German
Citește articolul precedent:
Specialiștii EY România prezintă noutățile și provocările vamale din 2019-2020

EY România și BusinessMark te invită la conferința ‘2019 – 2020: Noutăți și provocări vamale’ pe 6 iunie 2019, la...

Închide