Afacerile grupului Eurolines au crescut cu 20% în acest an, până la 150 milioane euro

Grupul Eurolines, care cuprinde 22 de companii și este condus de antreprenorul Dragoș Anastasiu, și-a majorat cifra de afaceri cu 20% în 2017, până la 150 milioane de euro, iar pentru anul viitor vizează o creștere de 15% a rulajului.

Vânzările de pachete turistice ale reţelelor TUI TravelCenter şi Eurolines s-au majorat cu 50% faţă de 2016. Pentru TUI TravelCenter, dinamica pozitivă a fost susținută în principal de creșterea vânzărilor pentru destinațiile din zona mediteraneană (Grecia, Turcia, Spania, Cipru, Malta) și pentru cele exotice.

„Destinații exotice precum Thailanda (cu un avans al vânzărilor de peste 100%), Maldive, Republica Dominicană, Mexic, Sri Lanka și Tanzania sunt tot mai căutate de către români pentru că sunt din ce în ce mai accesibile. Prețurile au scăzut față de acum 7-8 ani, puterea de cumpărare și disponibilitatea românilor de a călători tot mai departe sunt mai mari”, arată reprezentanții Eurolines.

Cele 80 agenții de turism TUI TravelCenter şi Eurolines alcătuiesc cea mai mare reţea de profil din România. TUI TravelCenter încheie acest an cu vânzări de 100 milioane de euro.

Nova Travel, tour-operatorul grupului Eurolines, a avut în 2017 vânzări de 12 milioane de euro, în creștere cu 14 %. Compania a organizat în sezonul estival 2017 curse charter marca TUI către cele mai iubite destinaţii estivale, respectiv către Grecia (insulele Creta, Rodos, Corfu, Santorini şi Zakynthos), Turcia (Antalya) şi Spania (insulele Tenerife, Mallorca). În luna mai, Nova Travel a încheiat o poliță de asigurare în caz de insolvență/faliment în valoare de 150.000 de dolari, triplând benevol suma minimă prevăzută de lege.

Danubius Travel, tour-operatorul Eurolines din Constanța, a bifat în acest an o creştere de aproximativ 45% a cifrei de afaceri, la peste 20 milioane de euro.

Green Village Resort din Sfântu Gheorghe, Delta Dunării, va încheia anul 2017 cu o cifră de vânzări de aproximativ 2,2 milioane euro, cu 22% în plus faţă de anul precedent. Numărul de turişti români şi străini care au vizitat complexul a crescut în 2017 cu 10%, la peste 11.000 persoane.

„Este paradoxal faptul că într-un an în care am crescut atât de bine, noi, ca business, cât și economia țării, există o oarecare îngrijorare pentru anii care vin. (…) În ceea ce ne privește, eu sunt optimist, putem supraviețui în perioade de turbulențe. Dacă și economia merge, vom crește în continuare accelerat”, a spus Anastasiu, într-o conferință de presă.

Numărul insuficient de persoane calificate, precum și lipsa de predictibilitate legislativă și fiscală, sunt piedici la nivelul sectorului de turism, cât și pentru economie în general, a punctat șeful Eurolines. Exemplificând, el a arătat că din cei 4 milioane de români plecați la muncă în străinătate, câteva sute de mii activează în industria ospitalității.

Anul viitor, grupul Eurolines va continua să investească în tehnologie și digitalizare, vizând dezvoltarea platformelor sistemelor de rezervări și a unui sistem CRM, precum și automatizarea proceselor interne. În plus, grupul va continua investițiile semnificative în site-ul www.tui-travelcenter.ro.

TUI TravelCenter are ca obiectiv creșterea calității serviciilor de consultanță în agenții prin implementarea unui nou sistem de gestiune a relației cu clienții, care să permită o mai bună analiză a datelor despre turiști și preferințele lor de vacanță.  De asemenea, rețeaua își propune creşterea ponderii vânzărilor online, de la sub 10% din total, în acest moment, la 40%, în următorii 5 ani.

TUI TravelCenter și-a bugetat o creștere de 12% a vânzărilor în 2018, iar Green Village Resort și-a propus un rulaj mai mare cu 15% anul viitor şi continuarea investiţiilor, în valoare de 300.000 euro.

Nova Travel estimează în 2018 vânzări de 13,1 milioane de euro (plus 6%) și vizează un grad de ocupare de minim 95% pentru cursele charter.

Pentru Danubius Travel, este așteptată o majorare de 40% a cifrei de afaceri în 2018, până la 29 milioane de euro, obținută din creșterea vânzărilor pe cele două platforme: hotel-link.ro și cruise-link.ro.

German
Citește articolul precedent:
rio
Începutul flotei interconectate: Rio Essentials sunt disponibile incepand chiar de acum

RIO își continuă drumul către ecosistemul de transport al viitorului. Începând chiar de acum, toți clienții înregistrați pe platforma RIO...

Închide