Afacerile Kaufland România au depășit pragul de 10 miliarde lei în 2017

Kaufland România, liderul pieței locale de retail, a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 10,09 miliarde lei, în creștere cu 4% față de 2016, investițiile companiei în modernizarea și extinderea rețelei ridicându-se la peste 700 milioane lei.

„Ne dorim să oferim un loc unde să te simți bine să îți petreci timpul și credem că am devenit mai mult decât un magazin – un adevărat partener al comunității. Iată că astăzi clienții pot găsi la Kaufland fie grădini urbane comunitare, fie un loc unde își pot încărca gratuit mașină electrică sau containere de reciclare a ambalajelor. Alegem să fim responsabili și să construim în continuare pentru România”, a declarat Marco Hößl, director general Kaufland România.

Anul trecut, compania a lansat prima rețea de grădini urbane comunitare, amplasate pe acoperișurile sau în exteriorul magazinelor sale și în școli. De asemenea, Kaufland a inițiat „Raftul Românesc”, primul program național pentru mai multă carne de porc românească la raft, prin care preia producția de la peste 50% dintre micii fermieri români.

Tot în 2017, compania a introdus concepte noi de galerii comerciale, precum Open Mall, Food Court sau magazine cu pereți din sticlă.

Retailerul, cel mai mare angajator privat din țară, și-a extins personalul cu 7% în 2017, la peste 15.000 de angajați.

Pentru 2018, Kaufland a dublat bugetul de investiții în expansiune și modernizare, la peste 200 de milioane de euro și pregătește deschiderea a 10 noi magazine, inclusiv în orașe de dimensiuni mici.

Kaufland România vizează extinderea parteneriatelor cu producătorii locali, în contextul în care, în prezent, peste 70% din furnizorii companiei sunt români.

Grupul german Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.300 de magazine în 7 țări și o rețea de 119 unități în România.



German
Citește articolul precedent:
Vizual ElectricDrive
Electric Drive: Alinierea României cu planul global în materie de tehnologie și automobile electrice

BusinessMark anunță cea de-a doua ediție a evenimentului Electric Drive 2018, ce va fi organizat în data de 6 iunie...

Închide