Afacerile MHS Holding au depășit 387 mil. euro anul trecut. Vânzările de autovehicule noi, plus 14%

MHS Holding, entitatea sub care operează unele dintre cele mai mari rețele de dealeri auto din Europa, a înregistrat în anul 2018 o cifră de afaceri de peste 387 milioane euro şi o creştere totală a vânzărilor de autovehicule noi cu 14% faţă de anul precedent, reprezentând peste 7.600 de unități livrate la nivel european.

Toate companiile din cadrul MHS Holding (Automobile Bavaria, MHS Truck & Bus, Schmidt Automobile, Schmidt Premium Cars, MHS Motors și Bavaria Mobility) au avut o evoluţie pozitivă în 2018.

Automobile Bavaria, cea mai mare rețea de dealeri BMW și MINI din Europa Centrală și de Sud-Est, continuă să fie lider de piaţă în rețeaua dealerilor BMW autorizaţi în România, cu o creştere a vânzărilor de autovehicule noi BMW de 8% faţă de anul 2017.

În cei 25 de ani de activitate, Automobile Bavaria a vândut peste 45.000 de vehicule și peste un milion de clienți au vizitat atelierele de service autorizate BMW, MINI şi Rolls-Royce.

MHS Truck & Bus, importatorul MAN în România, a înregistrat o creștere cu 35% a vânzărilor de autocamioane noi MAN față de anul 2017 și o dublare a  numărului de contracte de service.

MHS Motors, noul dealer Opel din Târgu Mureș, a vândut în primul an de la deschiderea oficială 121 de automobile noi.

Vânzările automobilelor rulate la nivelul MHS Holding au înregistrat o evolutie pozitivă și au depășit pragul de 3.000 unităţi livrate în România și Germania, reprezentând o creştere cu 15% față de anul 2017.

„Anul 2019 aduce o serie de schimbări şi investiţii importante la nivelul reţelei de dealeri BMW din Germania. Anul trecut am a încheiat un joint venture cu Pappas Holding GmbH, una dintre cei mai puternice companii din domeniul auto, din Europa, cu o cifră de afaceri anuală de 1,5 miliarde euro, fiind prezentă prin 40 dealeri în 4 ţări. Holdingul are în protofoliu 20 mărci auto și înregistrează vânzări anuale de peste 35.000 unități, cu peste 2.800 de angajați. Ei au desemnat noul CEO al companiei, în timp ce eu am desemnat noul CFO. La finalul anului 2018 am lansat noul BMW X5, unul dintre cele mai de succes modele livrate de BMW în România, în cei 25 de ani de prezență aici. Avem încredere în faptul că şi noua generaţie va depăşi, ca preformanţe de vânzări, modelele anterioare. Pentru 2019 avem ca obiectiv principal consolidarea poziţiei de lider în cadrul reţelei BMW din România, prin continuarea investiţiilor în modernizare şi implementarea celor mai noi standarde BMW la nivelul reţelei de service-uri, precum şi lansarea noilor modele BMW X7, BMW Seria 3, BMW Seria 7 pe piaţa din România”, a declarat, într-un comunicat, Michael Schmidt, Preşedintele Automobile Bavaria Group.

În anul 2018, reţeaua de dealeri auto Automobile Bavaria Group a livrat în România 1.622 automobile BMW noi și 206 de automobile marca MINI noi. Segmentul automobilelor rulate, reprezentat la nivelul grupului prin Bavaria Used, a depăşit 1.000 de unităţi livrate, creştere susţinută prin serviciile premium oferite clienţilor.

Pachetele atractive oferite la achiziţionarea unui autoturism rulat, istoricul certificat al automobilelor si garanţia de 24 de luni, dar și flexibilitatea serviciilor de finanțare au contribuit semnificativ la creşterea acestui segment.

Automobile Bavaria Group a livrat anul trecut flote importante pentru mărcile BMW i, MINI şi modelele BMW iPerformance. La finalul lui 2018, Automobile Bavaria a livrat cea mai mare flotă de automobile BMW plug-in hybrid din România, cu o valoare de peste 700.000 euro, către grupul de companii Teaha. Costul de utilizare redus, eficienţa motoarelor, emisiile scăzute de noxe şi programele atractive de finanţare au generat un interes crescut din partea clienților.

„Cu un număr de peste 7.600 vehicule livrate, anul 2018 este unul dintre cei mai bun ani din istoria holdingului. În acest context, ne-am propus o serie de investiţii strategice pentru consolidarea structurii MHS Holding şi a reţelei de dealeri, diversificarea serviciilor cu valoare adăugată pentru client. Creşterea cotei de piaţă pentru mărcile BMW şi MINI, împreună cu investiţii în proiecte strategice, în zona segmentului de automobile electrice, cu insfrastrucutra specifică, fac parte din obiectivele pentru anul 2019. Începând cu octombrie 2018, toţi dealerii Automobile Bavaria au devenit dealeri autorizaţi BMWi. Autorizarea a implicat achiziţia de echipamente speciale şi trainingul personalului specializat. În 2019, ne vom concentra să păstrăm evouţia pozitivă din anii anteriori. Ne-am bugetat o creştere peste media pieţei, susţinută dintr-un mix de creştere organică si expansiune regională. Considerăm că segmentul de automobile rulate are un potențial de creștere similar cu cel din anii anteriori”, spus, la rândul său, Georg Pfeffer, CEO Automobile Bavaria.

Pfeffer a fost numit la conducerea Automobile Bavaria la începutul acestui an, având o experienţă de management în domeniul auto de peste 25 de ani.



German
Citește articolul precedent:
De Valentine`s day se poartă gustul rafinat al lichiorului Mozart

Un gust special, cucerește pe loc și rămâne asociat unui moment deosebit. Acela în care ai savurat lichiorul Mozart, o...

Închide