Afacerile MHS Holding s-au ridicat la 415 mil. euro în 2019. Livrările de autoturisme noi, avans de 12,4%

Grupul de companii MHS Holding a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 415 milioane euro și o creștere de 12,4% a vânzărilor totale de autoturisme noi, comparativ cu 2018.

Livrările MHS Holding (Automobile Bavaria, MHS Truck & Bus, MHS Motors, Bavaria Mobility, Schmidt Automobile, Schmidt Premium Cars și MHS Automotive) au atins în anul 2019 cifra totală de 8.693 vehicule, reprezentând toate mărcile comercializate de către grupul de companii.

Pe piața locală, MHS Holding a vândut 4.693 unități, automobile noi şi rulate vândute prin dealerii Automobile Bavaria, precum şi autocamioane şi autobuze vândute prin MHS Truck & Bus, iar cifra de afaceri înregistrată de companiile din România a crescut cu 8% în 2019, până la 260 milioane euro.

Automobile Bavaria, cea mai mare rețea de dealeri BMW din Sud-Estul Europei, a înregistrat o creștere cu 18% a vânzărilor de automobile BMW în România, cu 3.147 unități livrate, noi și second hand. Printre modelele cu cele mai bune vânzări s-au remarcat BMW X5 (412 unități), BMW i3 (135 unități) și MINI Hatch (113 unități). Din gama automobilelor plug-in hybrid s-au vândut 38 automobile BMW și 27 MINI, urmând ca anul acesta BMW Group să lanseze mai multe modele cu acest tip de motorizare pe piață.

Vânzările de automobile rulate s-au menținut la nivelul anului 2018, cu aproape 1.400 de automobile BMW și MINI livrate în România.

MHS Motors, dealerul Opel din Târgu Mureș, a vândut în al doilea an de la deschiderea oficială un număr de 195 de automobile noi, în creștere cu 55%.

Pe segmentul serviciilor de rent a car, asigurate prin Bavaria Mobility, afacerile au avansat cu 50% în 2019.

MHS Truck & Bus Group, importatorul și distribuitorul camioanelor MAN, a înregistrat o creştere cu 0,8% a cotei de piaţă faţă de anul 2018, precum și o dublare numărului de contracte de service.

„Consolidarea imaginii de brand Automobile Bavaria, bazată pe cei 25 ani experienţă cu marca BMW în România și nu numai, va fi unul dintre obiectivele noastre principale în acest an, concomitent cu păstrarea trendului pozitiv al vânzărilor pentru toate brandurile din portofoliu. Dezvoltarea business-ului de maşini rulate prin creşterea volumului şi diversificarea serviciilor oferite clienţilor este de asemenea o prioritate, completată de digitalizarea accelerată a tuturor domeniilor de activitate”, a declarat, într-un comunicat, Georg Pfeffer, CEO Automobile Bavaria.

În ceea ce privește rețeaua de dealeri, compania urmărește transformarea unor locații service only în dealeri de vânzări și service pentru marca MINI, pentru a susține creșterea livrărilor pe acest segment.

„Odată cu lărgirea gamei BMW Group de automobile electrice şi plug in hybrid și lansarea unor noi modele la începutul acestui an, urmărim cu interes deciziile luate de către autorități referitor la programele Rabla și Rabla Plus. Susţinem și dezvoltarea reţelei de staţii de alimentare pentru aceastea, având deja două stații de mare putere montate în Băneasa și Militari. De asemenea, dorim să menținem creșterea bună a vânzărilor de motociclete noi şi rulate din toate oraşele în care suntem reprezentaţi”, a explicat CEO-ul Automobile Bavaria.

Pfeffer a fost numit în funcţia de CEO Automobile Bavaria la sfârșitul anului 2018, având o vastă experienţă, de peste 25 de ani, la nivel de management, în domeniul auto.

La finalul anului trecut, Asociația Timișoara 2021 Capitală Europeană a Culturii (ATCEC) și Automobile Bavaria au semnat parteneriatul de mobilitate al capitalei europene a culturii în 2021. În această calitate, de partener unic de mobilitate, Automobile Bavaria și MHS Truck & Bus vor pune la dispoziția ATCEC o flotă de automobile, autoutilitare și autocare pentru logistică, transportul oficialităţilor, al invitaţilor şi al echipamentelor, în cadrul programului cultural Timișoara 2021.

„Suntem o onorați să fim partenerii proiectului «Timișoara 2021 Capitală Europeană a Culturii». Este pentru a doua oară când ne implicăm într-un proiect cultural de o asemenea anvergură și importanță. Timișoara este al doilea oraș din România care deține acest titlu și primul care l-a câștigat în urma unei competiții. Vom fi împreună, pentru asigurarea unor servicii de mobilitate la cel mai înalt nivel. Avem o prezență puternică aici, prin mărcile BMW, MINI și MAN și ne dorim să contribuim cât mai mult la succesul evenimentelor culturale locale. Astfel de acțiuni reprezintă una dintre cele mai bune modalități de promovare a brand-ului de țară”, a spus Michael Schmidt, președinte MHS Holding.



German
Citește articolul precedent:
Raiffeisen Global Equity – primul fond din Romania care te ajuta sa investesti in companii sustenabile

Bucuresti, 27 ianuarie 2020 – Raiffeisen Asset Management lanseaza un nou fond de investitii – Raiffeisen Global Equity – legat...

Închide