Afacerile Miele România au crescut cu 35% anul trecut, la 8,5 mil. euro

Loredana Butnaru, director Miele România

Miele România, parte a grupului german Miele, cel mai mare producător mondial de echipamente electrocasnice premium, a încheiat anul trecut cu afaceri de aproximativ 8,5 milioane euro, după un avans de 35%, peste așteptări.

Rulajul companiei a crescut pentru al șaselea an consecutiv, iar evoluția din 2018 s-a remarcat atât la nivel de volum, cât și din punct de vedere valoric, clienții fiind tot mai activi pe segmentul premium.

„Observăm o schimbare de la an la an în comportamentul clienţilor; ei se îndreaptă tot mai mult spre echipamente premium, ale căror prețuri sunt mai ridicate, dar care oferă plusvaloare datorită calității materialelor folosite și, cel mai important, a tehnologiilor integrate. Am descoperit în 2018 noi categorii de clienți și suntem convinși că piața premium va continua să evolueze, deoarece suntem departe de nivelul pieţelor mature, dezvoltate”, a declarat, într-un comunicat, Loredana Butnaru, director Miele România.

Miele a inaugurat anul trecut cel de-al patrulea showroom propriu din România, la Timișoara, după o investiție de 150.000 de euro, și intenționează să-și extindă rețeaua de locații proprii, următoarea investiție de acest tip urmând să fie realizată în Oradea.

„Vrem să le oferim clienților noștri posibilitatea unică de a testa orice echipament Miele, chiar în showroom, astfel că trebuie să fim foarte atenți la spațiile care se potrivesc perfect acestei filosofii. Planul pentru viitorul apropiat este să oferim aceste experienţe unice Miele către tot mai mulți români, prin deschiderea de noi showroom-uri proprii, în regiunile considerate de Miele ca fiind puncte strategice”, a mai spus Loredana Butnaru.

La nivel național, echipamentele Miele sunt comercializate în 70 de puncte de vânzare: showroom-uri proprii, magazine exclusive, magazine partenere și online.

Compania Miele, fondată în 1899, are opt filiale de producție în Germania și câte o filială în Austria, Cehia, China și România. Cifra de afaceri a companiei în anul 2017/18 a crescut la aproximativ 4,1 miliarde de euro, 70% vânzări fiind realizate în afara Germaniei.

German
Citește articolul precedent:
Un fost manager în cadrul OMV și E.ON, la conducerea Electrica SA

Consiliul de Administrație al Electrica SA a desemnat-o pe Georgeta Corina Popescu, un executiv de top, cu o vastă experiență...

Închide