Afacerile Penny Market au avansat cu 17% în 2017

REWE România a raportat o cifră de afaceri de aproape 3 miliarde lei în anul calendaristic 2017, cu 5% mai mult în comparație cu 2016, în vreme ce divizia Penny Market a bifat o creștere de 17% față de anul anterior.

Grupul german REWE a investit în anul 2017 peste 482 milioane lei în modernizarea și extinderea rețelei din România, ajungând astfel la un număr de 221 de magazine și trei centre logistice.

„Anul 2017 a fost foarte bun pentru noi, iar cifrele vorbesc de la sine despre evoluția companiei. Pentru Penny Market am înregistrat o creștere cu 17% a cifrei de afaceri în comparație cu 2016, am crescut constant și ne-am extins rețeaua în 2017 cu 26 de magazine, iar acest plan de creștere anual cu câte 20-25 rămâne în continuare valabil. Vom investi în România și vom dezvolta business-ul nostru aici astfel încât în 2025 să ajungem la 400 de magazine”, a declarat Daniel Gross, director general REWE România.

Penny Market și-a mărit personalul anul trecut, ajungând la un total de 4.300 de angajați, cu 8% mai mult în comparație cu anul 2016. În prezent, vârsta medie în echipă este de 33 de ani.

Retailerul a intrat pe piața din România din anul 2005, având o politică de achiziții axată pe sortimente de la producători regionali și colaborări cu producători locali. În prezent, Penny Market se numără printre companiile cu peste 60% de produse furnizate local.

Pentru anul în curs, planurile retailerului includ, printre altele, investiții în expansiune, încheierea procesului de remodelare a tuturor magazinelor și extinderea colaborării cu producătorii români.

Penny Market, parte a grupului german REWE, a deschis primul magazin pe piața locală în anul 2005, ajungând în prezent la 223 magazine de unități la nivel național.



German
Citește articolul precedent:
Piața berii a crescut cu 2% anul trecut, în volum

Vânzările de bere au înregistrat în 2017 o creștere de 2%, în volum, la 16,1 milioane hectolitri, au bifat un...

Închide