Afacerile PENNY România, plus 19% în 2020. Compania anunță investiții de peste 1 mld. euro până în 2029

Daniel Gross, CEO PENNY România

PENNY România, parte a grupului german REWE, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 4,73 miliarde de lei, în creștere cu 19% față de 2019, și un profit net de 85 milioane lei, mai mare cu 54%.

În 2020, compania a investit 371 milioane de lei în modernizarea și extinderea rețelei de magazine, care număra la finalul anului 276 de unități. Anul acesta, PENNY își propune să deschidă 25 de magazine și construcția celui de-al patrulea depozit, la Filiași, județul Dolj. Totodată, retailerul urmărește remodelarea a 100 de unități în 2021 și a întregii rețele până în 2022.

PENNY România își propune să investească 5,1 miliarde lei, echivalentul a peste 1 miliard de euro, până în 2029, vizând în principal extinderea rețelei până la un total de 619 de unități și șase centre logistice.

„Anul trecut a fost un adevărat test pentru noi. În fața noilor provocări, a trebuit să ne adaptăm rapid, să fim flexibili, dar totodată fermi în decizii și, mai ales, să prioritizăm siguranța și sănătatea angajaților și a clienților noștri. Mai mult ca oricând, oamenii au fost pe primul loc în activitatea noastră în 2020, de la asigurarea condițiilor de igienă și distanțare în magazinele noastre și menținerea unei comunicări deschise cu angajații, la implicarea în comunitate și susținerea spitalelor”, a declarat Daniel Gross, CEO PENNY România.

Cu o politică de achiziții axată pe sortimente de la producători regionali și colaborări cu producători locali, retailerul își propune ca, în următorii trei ani, 60% din sortiment să aibă ingredientul principal fabricat și procesat intermediar integral în România.

Compania este unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de trei centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău.

În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 283 de magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 5.300 de angajați.

German
Citește articolul precedent:
E.ON România va avea un nou CEO, de la 1 august

Volker Raffel va fi noul CEO al E.ON România începând cu data de 1 august, preluând atribuțiile de la Manfred...

Închide