Afacerile Stihl au avansat cu 10% în 2015. Compania alocă 5 milioane de euro pentru dezvoltarea rețelei

Compania Andreas Stihl Motounelte, parte a grupului german Stihl, a înregistrat un avans de 10% al afacerilor în 2015, de la aproximativ 25 milioane euro în anul precedent, motorul de creștere fiind reprezentat de motoferăstraie, dar și de grupa de motocoase, care a bifat un plus de 15 procente.

“De anul trecut am demarat o serie de proiecte care vizează o creștere cantitativă a rețelei, dar în special una calitativă. Practic, am intrat într-un amplu proces de reamenajare a spațiilor comerciale și de service, care ne determină să apreciem că ne aflăm în cea mai dinamică perioadă a companiei. Acest proces va continua și pe parcursul acestui an, estimând ca până la sfârșitul lui 2016 vom avea o treime din rețea reconfigurată după noi standarde vizuale și de funcționalitate”, a declarat Ioan Mezei, director general al Stihl România.

În prezent, rețeaua din România a producătorului german numără aproximativ 300 de magazine, pe o suprafață totală de 13.000 metri pătrați, efortul investițional pentru reconfigurarea stilistică și funcțională ridicându-se la 5 milioane de euro.

“O particularitate specifică a acestui proiect este că orice dealer poate accesa un nivel superior de amenajare, pentru magazine de minim 80 metri pătrați, fapt care va transforma spațiul respectiv în ceea ce noi numim flagship store Stihl. Este nivelul cel mai înalt de prezentare și funcționare pe care un spațiu Stihl îl poate atinge. Până anul viitor avem planificate inaugurarea a 49 de astfel de spații, în 2-3 ani numărul acestora putând să ajungă la 60”, a adăugat Mezei.

Stihl este o afacere de familie originară din Germania, fondată în 1926. Veniturile grupului s-au ridicat la 2,9 miliarde de euro anul trecut.

Compania, prezentă în România din anul 1997, comercializează motounelte sub brandurile STIHL şi VIKING.

German
Citește articolul precedent:
HORNBACH exploreaza stimulii senzoriali si tactili in noua campanie de publicitate

Și în această primăvară, Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţii şi grădinărit, demarează o nouă campanie...

Închide