Al doilea magazin IKEA din România, gata în 2018. Următoarele trei unități vor fi construite în Timișoara, Brașov și Cluj

Retailerul suedez de mobilier și decorațiuni IKEA va finaliza până la sfârșitul anului 2018 al doilea magazin din România, pe bulevardul Theodor Pallady din București, în urma unei investiții de peste 80 milioane de euro, și a anunțat că vrea să se extindă cu trei unități noi, în Timișoara, Brașov și Cluj.

„În acest moment, putem estima că vom deschide cel de-al doilea magazin la finalul anului 2018. Mai mult, Timișoara, Brașov și Cluj sunt următoarele trei orașe în care deschiderea de noi magazine în România este o prioritate pentru IKEA South Europe. Echipa de Property & Expansion se află în proces de prospectare de terenuri care să îndeplinească parametrii necesari pentru un magazin nou, precum: acces la mijloace de transport în comun și o bună infrastructură de drumuri, suprafața terenului și o localizare bună, aproape de oraș. Pe termen lung, organizația regională IKEA South East Europe se apropie de îndeplinirea planurilor de expansiune de a atinge 13 magazine în Croația, România, Serbia și Slovenia până în 2025”, a declarat Stefan Vanoverbeke, Country Retail Manager IKEA South East Europe.

Retailerul este activ pe piața românească printr-un magazin de 26.000 metri pătrați în zona comercială Băneasa, deschis în anul 2007. Unitatea cu numărul 2, din zona Pallady, va avea o suprafață de 36.000 mp.

În anul financiar 2016 (1 septembrie 2015 – 31 august 2016), magazinul IKEA din România a raportat vânzări de 514,6 milioane lei, în creștere cu peste 21% față de anul financiar precedent. În acest interval au fost cumpărate 17,3 milioane de produse, 3,2 milioane de oameni au vizitat magazinul și 6,6 milioane de vizitatori unici au accesat site-ul IKEA.ro. Din totalul livrărilor, 79,5% au fost produse de mobilier și 20,5% accesorii și decorațiuni.

În anul financiar 2016 au fost înregistrate 103.975 de comenzi online, în creștere cu peste 140%. Cele mai multe comenzi au venit din București, Cluj, Timișoara, Iași și Constanța.

Departamentul IKEA FOOD, format din restaurantul IKEA, Magazinul de Delicatese Suedeze și Bistro, a avut o creștere de 7,4% față de anul anterior. În anul financiar 2016, vânzările IKEA FOOD au reprezentat 6,3% din vânzările totale ale IKEA România.

Magazinul IKEA din București a alocat în 2016 suma de 2,5 milioane de euro pentru eficientizarea energetică a clădirii, investiția fiind parte a unui proiect de modernizare derulat în ultimii 6 ani.

Compania suedeză IKEA a fost fondată în anul 1943 de Ingvar Kamprad.

German
Citește articolul precedent:
Lidl și Vodafone te surprind cu extra beneficii la cumpărături

Dacă ești abonat la ofertele Lidl, meriți o surpriză în plus! Cumpărăturile de minimum 250 de lei îți aduc pe...

Închide