Andreea Marin – Ambasador oficial al Automobile Bavaria Group. Povestea continuă.

La 16 ani de la prima colaborare cu Automobile Bavaria Group, Andreea Marin a ales să conducă, în acest an, noul BMW Seria 4 Cabriolet, în calitatea sa de Ambasador al mărcii.

În anul 2001, începea colaborarea dintre Andreea Marin şi Automobile Bavaria, cu prima maşină condusă de vedetă: primul MINI One adus oficial în România de Automobile Bavaria Group.

Pe parcursul celor 16 ani de parteneriat, Andreea Marin a devenit o imagine puternică pentru Automobile Bavaria și a condus mai multe modele BMW precum: BMW Seria 3, BMW Seria 5, BMW Seria 6, BMW Seria 7. Pentru incursiunile sale spre munte sau pe teren accidentat preferă BMW X5.

Noul BMW Seria 4 Cabriolet, cu un design mai accentuat și elegant, cu suspensia revizuită, poate fi comandat, din luna martie a acestui an, la dealerii Automobile Bavaria Group din toată țara.

În cei 23 de ani de activitate, Automobile Bavaria Group a reprezentat cu mândrie emblema BMW în România, fiind primul importator al mărcii, primul dealer BMW certificat M şi primul agent certificat BMW i. De-a lungul acestei perioade, grupul de dealeri a colaborat cu diverse personalităţi din lumea sportului, a televiziunii sau a filmului, pentru promovarea mărcilor pe care le comercializează în România.

Parteneriatul cu Andreea Marin a început acum 16 ani, în anul 2001, când vedeta conducea primul MINI One din România, de culoare roşie. Pe parcursul anilor, Andreea a condus mai multe modele BMW, începând cu BMW Seria 3, BMW Seria 5, BMW Seria 6, BMW Seria 7 sau modelele din gama BMW X.

Făcând referire la experienţa de condus şi modelele BMW preferate, vedeta TV a declarat: “Loialitatea mea faţă de BMW și Automobile Bavaria Group nu e întâmplătoare. Valorile noastre sunt aceleași și de aceea parteneriatul nostru este unul durabil. Calitatea mărcii e incontestabilă, și designul contează, dar eu sunt în primul rând o persoană practică și mă interesează siguranța pe care o simt la volan, căci străbat țara și lumea astfel, sunt un șofer cu experiență. Anul acesta, am ales o maşină decapotabilă, sportivă şi elegantă, care să-mi aducă acele momente speciale când conduc în sezonul de vară, dar care mă atrage și ca design. Este o maşină care accentuează senzaţia de libertate şi care îmbină sportivitatea cu funcţionalitatea şi tehnologii de ultimă generaţie. Am ales culoarea roşie, la fel ca în cazul primei maşini de la Automobile Bavaria, condusă de mine în 2001, un MINI care făcea atunci senzație. Îmi amintesc cu zâmbetul pe buze oamenii care se adunau în jurul mașinii atunci când parcam, era o noutate pentru România, a creat o poveste frumoasă. Culoarea „roșie ca focul” se potrivește cu personalitatea și energia mea, iar fotografiile nu ne duc întâmplător în zona vintage, pe care o iubesc. Aştept cu nerăbdare vara, să mă pot bucura pe deplin de soare şi adierea vântului, la volanul acestui automobil pe care l-am condus deja cu plăcere ieri, de ziua mea, către munte. E un model ideal pentru vacanţe și ieșiri de weekend.”

Andreea va conduce noul BMW Seria 4 Cabriolet, de culoare roșie (Roşu Melbourne metalizat), echipat cu un motor de 165 kW/224 CP, pachet M Aerodinamic, dotat cu cele mai noi tehnologii BMW. Pentru ocaziile speciale, elegante sau sport, Andreea va conduce atât noul BMW Seria 5, cât şi BMW i8, un hibrid plug-in care oferă toate avantajele motorului electric inovator, plus tehnologiile motorului cu combustie.

Despre BMW Seria 4 Cabriolet

BMW Seria 4 s-a evidenţiat printr-un design sportiv şi elegant. Cele aproximativ 400.000 de unităţi care au fost vândute la nivel mondial (până la finalul anului 2016) sunt dovada succesului BMW Seria 4. Modelul a debutat în 2013 prin apariţia BMW Seria 4 Coupé. În 2014 i s-au alăturat BMW Seria 4 Cabriolet şi BMW Seria 4 Gran Coupé, astfel că s-a creat o familie completă de modele. Automobilele sunt produse la München (BMW Seria 4 Coupé), Regensburg (BMW Seria 4 Cabriolet) şi Dingolfing (BMW Seria 4 Gran Coupé).

Noul BMW Seria 4 Cabriolet îmbină sportivitatea cu funcţionalitatea de ultimă generaţie. Numeroase tehnologii de informare şi comunicare, interiorul din materiale de înaltă calitate se potrivesc perfect şi asigură cel mai înalt grad de confort şi utilitate. Sistemul de iluminare ambientală conferă un plus de unicitate momentelor petrecute la volan.

Motoarele eficiente cu forţă de tracţiune mare, sistemul de tracţiune spate specific BMW, distribuţia optimă a greutăţii pe cele două punţi şi transmisia Steptronic cu 8 trepte (disponibilă opţional) oferă senzaţie de condus unică şi foarte dinamică. Aderenţa perfectă şi confortul în timpul călătoriilor sunt caracteristici incluse în echiparea standard. Toate motoarele pe benzină şi propulsoarele diesel cu patru cilindri din echiparea noului BMW Seria 4 provin din cea mai nouă familie de motoare BMW EfficientDynamics şi sunt echipate cu tehnologia BMW TwinPower Turbo. Pentru toate modelele BMW Seria 4 noi sunt disponibile trei motoare pe benzină (BMW 420i, BMW 430i şi BMW 440i) şi trei versiuni diesel (BMW 420d, BMW 430d, BMW 435d xDrive).

BMW Seria 4 Cabriolet oferă acele momente de condus speciale, mai ales în timpul sezonului cald, dar sistemul hard-top asiguă confortul şi siguranţa necesare, atât pe timp de vară cât şi iarnă.

Cu agilitate sportivă şi dinamică palpitantă, acest automobil iese în evidenţă şi prin designul aerodinamic impresionant, dar şi prin echipamentele elegante cu numeroase funcţii inovatoare. BMW Seria 4 Cabriolet oferă multă plăcere de a conduce în aer liber. Designul BMW Seria 4 Cabriolet este captivant – indiferent dacă hard-top-ul este deschis sau închis – datorită aspectului sportiv, a stilului elegant şi a dinamicii. Astfel, fiecare călătorie oferă puterea de care ai nevoie. Aspectul lat cu părţile laterale bine conturate scoate în evidenţă eleganţa sportivă a BMW Seria 4 Cabriolet. Silueta în formă de pană se extinde spre partea spate şi creează senzaţia de dinamică palpitantă, care este la fel de puternică indiferent dacă hard-top-ul este deschis sau închis.

German
Citește articolul precedent:
United lansează primul studiu de acoperire mediatică în industria dezvoltării proiectelor de birouri

United Marketing Partner, agenție de marketing full-service cu o experiență de 17 ani pe piața din România, a realizat un...

Închide