Asociația Furnizorilor Casei Regale a României anunță noul board director și planurile pentru următorul mandat

Noul_Board

Asociația Furnizorilor Casei Regale a României și-a ales noul Board Director pentru următorii patru ani, a anunțat data primului Festival al Furnizorilor Casei Regale a României și a oferit Premii de Excelență în cadrul Galei anuale care a avut loc pe data de 11 mai.

Evenimentul s-a desfășurat în prezența Alteței Sale Regale Principesa Elena și a Excelenței Sale Alexander Nixon, a domnului Andrew Popper, Șeful Casei Majestății Sale Regelui, a domnului Director al Casei Regale Ion Tucă, și a companiilor care dețin distincția de “Furnizor al Casei Regale” – membri și non-membri ai Asociației.

Astfel, structura noului Board, ales prin vot, este formată din:

Președinte, Dl. Alin Caraman, Fondator, K Event Solutions

VicePreședinte, Dl. Răzvan Popescu, Co-Fondator, DentalMed Luxury Clinic

Membri în comitetul director:

Dna. Lorina Sereș, fondator, AZAY

Dl. Horațiu Nicolau, General Manager, Herlitz România

Gala anuală a Asociației Furnizorilor Casei Regale a României, urmează Zilei Regalității și este un prilej în care Boardul Asociației comunică rezultatele pentru anul încheiat,  planurile și propunerile pentru anul în curs.

Noua conducere a anunțat prima ediție a Festivalului Furnizorilor Casei Regale a României, care va avea loc în perioada 10-12 mai 2019, la Palatul Elisabeta.

În cadrul Galei, Asociația a creat o secțiune specială în care, companii care dețin deja titlul de Furnizor al Casei Regale, au oportunitatea de a nominaliza pentru premii de excelență sau pentru titlul de ‘aspirant’ companii alături de care au lucrat, le cunosc serviciile sau produsele și le consideră demne de a deveni Furnizor al Casei Regale a României. Diploma de excelență oferită este și o recunoaștere pe care Asociația Furnizorilor Casei Regale a României o acordă în fiecare an, în cadrul Galei sale, entităților de afaceri din România ca semn al excelenței în tot ceea ce aceasta întreprinde.

Anul acesta, premiile de excelență “pentru bunele practici și înaltă ținută manifestate atât în relația cu partenerii de afaceri, cât și cu publicul consumator din România” au fost acordate companiilor:

RECICLAD’OR, reprezentată prin doamnele Adriana Calcan – Business Development Manager și Oana Bereczki – Sales Manager

ZAREA, reprezentată prin domnul Emil Popescu, Președinte al Board-ului Director

Alpha Cab, reprezentată prin domnul Valentin Tanasă, Fondator

Confident Communications – Venus Five, reprezentată prin Mara Gojgar și Dragoș Constantin, Fondatori

“Mă onorează decizia membrilor de a conduce asociația pentru al doilea mandat consecutiv. În următorii ani focusul va fi pe obiective concrete, precum întărirea mărcii de Furnizor al Casei Regale a României, consolidarea relațiilor dintre toți membrii asociației și a parteneriatelor strategice dintre aceștia, implicarea în selecția, propunerea și reinvestirea membrilor și stabilirea unui parteneriat solid cu asociații omologe din Marea Britanie, Spania, Belgia, Olanda, Danemarca sau Suedia. Totodată, vom crea o structură de evenimente și de proiecte care să faciliteze dinamica dintre membri și implicarea acestora în societate”, a declară Dl. Alin Caraman, Fondator K Event Solutions și Președinte al Asociației Furnizorilor Casei Regale a României.

Înființată în anul 2014, Asociația Furnizorilor Casei Regale a României este formată din 60 de membri din cele 70 de companii care dețin titlul de Furnizor al Casei Regale a României. Detalii și lista furnizorilor Casei Regale a României poate fi consultată pe  http://www.asociatiafurnizorilorcaseiregale.ro



German
Citește articolul precedent:
728x90
SHIFT. Change Management Conference 2018

Cei mai experimentați specialiști în management prezintă viziuni noi din domeniu BusinessMark anunță organizarea evenimentului „SHIFT. Change Management Conference” în...

Închide