Bilanț Lidl Tour după primii trei ani în România: 1.100 de pachete turistice în 97 de țări și aproape 30.000 de clienți

Lidl Tour, magazinul online cu vacanțe al retailerului german, a asigurat în primii trei ani de prezență în România un număr de 1.100 de pachete turistice în 97 țări, având 30.000 de clienți.

„După doar trei ani de activitate am devenit un jucător important pe piață, care își face remarcată prezența la evenimentele de profil, care a introdus primul zbor direct din România către Maroc sau primul circuit în jurul lumii. Cifrele ne arată că suntem alegerea unui număr foarte mare de români atunci când vine vorba despre vacanțe la cel mai bun raport calitate-preț. Ne propunem ca și pe viitor să avem o creștere semnificativ peste media pieței și să ne dezvoltăm activitatea prin diversificarea portofoliului de destinații”, a declarat Frank Wagner, CEO Lidl România.

Lidl Tour estimează că își va menține în 2019 un ritm de creștere de peste 60% a cifrei de afaceri.

Printre destinațiile preferate de românii care au cumpărat pachete turistice prin Lidl Tour se numără România, Turcia, Grecia, Spania sau Italia. Anul acesta, portofoliul de oferte a fost completat cu destinații turistice inedite, precum croaziere de lux în Alaska sau Patagonia, dar și circuite în Rusia și America de Sud.

În general, circuitele și croazierele Lidl Tour sunt alese de persoanele cu vârste de peste 55 de ani, în timp ce familiile cu copii preferă destinațiile cu transport direct, în Grecia sau Turcia. Pe de altă parte, tinerii aleg, în mare parte, pachetele speciale pentru concerte. Printre pachetele preferate de clienții Lidl Tour se numără sejururile All Inclusive pe litoralul din România, Turcia sau Spania, dar și circuitele în Europa cu mic dejun sau demipensiune, în Spania și Italia.

În ceea ce privește planificarea vacanțelor, din cifrele înregistrate în primele trei luni ale anului de Lidl Tour, vacanțele rezervate în perioada Early Booking sunt în creștere puternică. Media de rezervare este cu aproximativ trei luni înainte de data plecării, iar la circuitele exotice această medie poate crește la peste patru luni.



German
Citește articolul precedent:
Rețeaua dm drogerie markt se extinde cu două magazine, în București și Popești-Leordeni

Lanțul german de magazine dm drogerie markt își continuă expansiunea pe piața românească și deschide în data de 20 iunie...

Închide