BMW Group România a lansat un serviciu pentru preluarea şi livrarea automobilului acasă, fără interacţiune directă între client şi personalul mărcii

BMW Group România a dezvoltat, pentru mărcile BMW şi MINI, împreună cu reţeaua de parteneri autorizaţi, un program naţional de preluare şi livrare de automobile, pentru a evita expunerea suplimentară a clienţilor.

Clienții care primesc un automobil nou au asigurată livrarea gratuit. Totodată, serviciul de preluare şi apoi livrare este gratuit pentru toţi clienţii cu lucrări de service de peste 1.200 de lei.

„Preluarea/predarea maşinii se face cu o platformă de transport, fără să fie nevoie de un contact direct între personalul mărcii şi client, toată comunicarea desfăşurându-se telefonic şi în format digital”, se arată într-un comunicat al BMW Group România.

Prin devizul digital Smart Video Communication, clienţii de service primesc informaţii complete despre operaţiunile de întreţinere şi reparaţii, inclusiv materiale video explicative cu automobilul propriu realizate de tehnicianul de service, iar la final, plata se face prin transfer bancar.

Serviciul este completat de un program de curăţare a automobilului şi de lucru protejat – care include dezinfectarea directă a unor zone din automobil, folosirea mănuşilor şi a unei huse de protecţie pentru scaune şi volan, într-un efort de a minimiza riscurile unor contaminări.

„Clienţii au în continuare la dispoziţie şi o serie de soluţii de comunicare la distanţă. Echipa Customer Care poate fi contactată la numărul +40 312 297 499 sau la adresele de email infobmw@bmw.ro şi info-mini@mini.ro (de luni până vineri între orele 09:00 – 18:00). Canalele de social media ale mărcilor (Facebook şi Instagram) sunt de asemenea disponibile pentru solicitări”, se mai spune în comunicat.

Pentru programări în service, clienţii pot folosi şi aplicaţia mobilă BMW ConnectedDrive care are o platformă de servicii after sales în extindere.

Datorită celor patru mărci ale sale – BMW, MINI, Rolls-Royce şi BMW Motorrad -, BMW Group este liderul mondial al constructorilor premium de automobile şi motociclete şi oferă servicii financiare şi de mobilitate premium. Reţeaua de producţie a BMW Group cuprinde 31 de facilităţi de producţie şi asamblare în 15 ţări, iar compania are o reţea globală de vânzări în peste 140 de ţări.

În 2019, BMW Group a vândut, la nivel mondial, peste 2,52 milioane automobile şi peste 175.000 de motociclete.



German
Citește articolul precedent:
OMNIASIG a înregistrat anul trecut o creștere de 11% a primelor brute subscrise

OMNIASIG Vienna Insurance Group și-a menținut în 2019 evoluția ascendentă din ultimii ani, înregistrând o creștere de aproximativ 11% a...

Închide