Brico Depôt a finalizat rebrandingul magazinelor Praktiker

Brico Depôt România finalizează procesul de transformare a celor 19 magazine Praktiker în Brico Depôt și anunță o nouă poziționare de brand, rețeaua deținută a britanicii de la Kingfisher numărând în prezent 34 de unități, în 25 de orașe din țară.

Acțiunile de transformare a magazinelor Praktiker în Brico Depôt au fost gândite ținând cont de  modul în care clienții își planifică proiectele de renovare și amenajare, de suprafețele și bugetele de care dispun, dar și de uneltele de care au nevoie.

„Clienții vor beneficia, astfel, de o experiență îmbunătăţită de cumpărare, adaptată așteptărilor și cerințelor lor și vor putea găsi mult mai ușor și mai repede produsele la raft. De asemenea, au fost prevăzute și amenajate noi spații inspiraționale, precum showroom-uri de baie, în care clienții pot testa și vedea în realitate cum va arăta baia lor. În plus, datorită noului mod de dispunere a produselor – mai intuitiv și ușor de urmărit – alegerile clienților vor fi mult mai simple”, arată compania.

Odată cu finalizarea procesului de transformare, Brico Depôt marchează trecerea către o nouă etapă a strategiei operaționale și lansarea unei noi poziționări de brand, însoțită de un nou slogan: „it’s good to be home”.

„Le propunem clienților un nou Brico Depôt și o nouă abordare, mai apropiată de nevoile și așteptările acestora. Credem că fiecare dintre noi ar trebui să aibă o casă în care să se simtă bine, iar obiectivul nostru este ca îmbunătățirea locuinței să devină accesibilă tuturor. Îi invităm în noile magazine, în care vor descoperi soluţii adaptate diverselor provocări cu care se confruntă în proiectele de amenajare și renovare, precum și game inovatoare de produse, la prețuri mici zilnic”, a declarat Adela Smeu, CEO Brico Depôt România.

Kingfisher a intrat oficial pe piața românească în anul 2013, după achiziția lanțului de magazine Bricostore, redenumit ulterior Brico Depôt. La finele lui 2017, grupul britanic și-a extins prezența din România prin preluarea Praktiker, unul dintre principalii retaileri locali de bricolaj şi amenajări interioare.

German
Citește articolul precedent:
Ce noutăţi de retail aduce, în Timişoara, cea mai mare investiţie în real estate din vestul ţării?

Timişorenii mai au puţin de aşteptat până când vor avea, în oraşul lor, primul proiect mixt. Aici, Iulius Mall, liderul...

Închide