British American Tabacco extinde distribuția produsului glo în șapte orașe din România

Asli Ertonguc

British American Tobacco (BAT) România a anunțat extinderea rețelei de distribuție glo™, cel mai nou produs al companiei, care încălzește tutunul, în București, Constanța, Craiova, Cluj-Napoca, Timișoara, Brașov și Iași.

Începând cu această săptămână, consumabilele de tutun pentru glo™, numite Neostiks, sunt disponibile în aproximativ 2.000 de magazine, lanțuri internaționale de supermarket-uri și benzinării din București, Constanța, Craiova, Cluj-Napoca, Timișoara, Brașov și Iași.

„Extinderea este o parte vitală a angajamentului companiei și a eforturilor noastre de a crește gradul de informare și conștientizare cu privire la aceste noi produse de ultimă generație pe care le-am lansat în magazinul nostru din București în luna decembrie a anului trecut. Prin creșterea accesului la produsele cu potențial de risc redus și prin intermediul ambasadorilor noștri care informează consumatorii cu privire la modul în care funcționează glo™, putem să sprijinim mai bine orice fumător care ar putea avea în vedere trecerea la această alternativă cu potențial de risc redus”, a declarat Asli Ertonguc, Southern Central Europe Area Marketing Director la British American Tobacco.

În prezent, dispozitivul glo™ este disponibil online, pe www.glo.ro, în magazinul din Băneasa Shopping City din București și printr-o echipă dedicată de ambasadori, în timp ce consumabilele sunt accesibile și în cele 2.000 de puncte de vânzare cu amănuntul la nivel național.

British American Tobacco arată că în ultimii ani a investit peste 2,5 miliarde dolari în aceste alternative cu potențial de risc redus la fumatul tradițional.

Compania este cel mai mare jucător de pe piața tutunului din România, cu o cotă de piață de 55%.

British American Tobacco a lansat primul produs de ultima generație în România, iFUSE, în urmă cu aproape doi ani. iFUSE este un hibrid care utilizează vaporii unui lichid de nicotină pentru a încălzi tutunul.

German