Bucharest Technology Week 2018 a conectat 19.907 de oameni cu tehnologia

comunicat_btw21

Pentru al treilea an consecutiv, festivalul tehnologiei a depășit noi bariere: Bucharest Technology Week 2018 a conectat 19.907 oameni cu inovația high-tech.

Evenimentul a fost un spectacol de gadgeturi, aplicații, produse și idei care, timp de o săptămână, a venit în întâmpinarea tuturor categoriilor de pasionați, oferind fiecărui vizitator momente memorabile.

Dacă ar fi să asemuim Bucharest Technology Week cu o bunătate culinară, atunci am putea să punem la bază, pe straturi, cele 5 Business Summits, la care au participat 1610 de profesioniști. Aceștia au învățat din conferințele și workshop-urile susținute de 56 de speakeri internaționali și locali.

În compoziția acestui apetisant festival al tehnologiei, un rol important l-au avut Partner Events, adică cele 65 de evenimente desfășurate în tot atâtea locații și care au avut o temă în jurul noilor tehnologii.

Iar în vârf, precum o cireașă însiropată, dacă e să ne gândim la Bucharest Technology Week ca la un desert, a fost Tech Expo, locul de întâlnire și de testare al pasionaților de gadgeturi, roboți, case inteligente, vehicule electrice, drone, VR și altele, în total 32 de categorii de produse expuse atât indoor, la Hotelul Athénée Palace Hilton, cât și outdoor, în Piața Universității.

Cu un total de 105 companii expozante, Bucharest Technology Week 2018 a prezentat o parte din viitorul conectat la tehnologie pe o suprafață de 5.167 mp, oferind 395 de produse și soluții spre testare și vânzare. Din totalul de aproape 20.000 de participanți, 59% au avut vârste cuprinse între 26-40 ani, iar 42.52% dețin poziții de top management sau c-level executives.

„Ne-am propus ca Piața Universității să devină Kilometrul Zero al tehnologiei și noi credem că am reușit. Au fost 18.241 de vizitatori în Tech Expo care, alături de cei peste 1.600 din Summiturile de Business, au venit să testeze mijloacele prin care să se catapulteze în viitor. Ne-a încântat să vedem cum familii întregi și grupuri de prieteni in împreună să caute produse și aplicații care să le ușureze munca sau să-i distreze. Prin ediția a treia Bucharest Technology Week am urmărit să evidențiem latura umană a tehnologiei. Este tot mai evident că inovația atinge fiecare aspect al vieții umane, iar misiunea noastră, de a pune în contact oamenii cu noile tehnologii, devine tot mai importantă”, a precizat Cătălina Manea, project manager Bucharest Technology Week.

„Într-o eră puternic tehnologizată, noi propunem un festival care reunește inovatori internaționali, companii cu brand awareness consistent, start-up-uri și antreprenori creativi. Toate acestea transformă Bucharest
Technology Week într-un spațiu în care participanții ne arată cum viitorul nostru poate fi mai bun datorită muncii și dedicației lor”, a adăugat Mihai Cima, managing partner Universum Events.

Dacă n-ați ajuns la Bucharest Technology Week, iată care au fost principalele atracții:
– ROBOCOP și Hyperloop au deschis Bucharest Technology Week
– Wacom Visual Hub, primul autobuz dedicat creativilor, parchează la Bucharest Technology Week
– Co-fondatorul rLoop, organizația care a câștigat competiția SpaceX Hyperloop, vine la Bucharest Technology Week
– Tehnologia Made in RO prezentă la Bucharest Technology Week
-Numărătoarea inversă până la festivalul tehnologiei a început. NASA, FUJITSU și PAL ROBOTICS vin la Bucharest Technology Week

Pentru informații suplimentare, urmăriți platformele oficiale de comunicare: www.techweek.ro Facebook.com/Btechweek Facebook Event – Bucharest Technology Week 2018
Raiffeisen Bank este partenerul principal Bucharest Technology Week 2018

Summiturile de business din cadrul Bucharest Technology Week sunt susținute de:

IQOS – Innovation Summit Partner
Experis – HR Masters Summit Partner
SoftOne – Fintech Summit Partner
METRO SYSTEMS – Java Summit Partner
UiPath – .Net Summit Partner

Sponsorii evenimentului sunt: Samsung, Deloitte România, ENGIE, Digitaljob, Michelin, AirMotion, Admiral Markets, Microsoft, Luxoft, Crossover Romania, Electromagnetica, InCrys, bpv GRIGORESCU STEFANICA, Lidl Digital, Endava, Wolf Theiss, Cegeka, Twispay.

Networking & Coffee Partner: L’OR
Digital Partner – Bright Agency
Internet Partner – Viva Telecom

parteneri
Despre Bucharest Technology Week

Concept propriu al companiei Universum Events, festivalul Bucharest Technology Week reunește, pentru al treilea an consecutiv, comunitatea tech din Capitală.

Evenimentul se desfășoară pe parcursul unei săptămâni, fiind împărțit în trei componente:

1. Business Summits de la Athénée Palace Hilton, între 15-18 mai, unde are loc și o expoziție indoor cu soluții dedicate profesioniștilor.
2. Expoziția din outdoor, Piața Universității, din 18-20 mai, cu intrare liberă pentru toți vizitatorii care s-au înscris online pe techweek.ro
3. Evenimentele partenere, în zeci de locații din oraș, pe parcursul întregii săptămâni, 14-20 mai.

Despre Universum Events

De peste 10 ani în industria evenimentelor, UNIVERSUM Events are ca fundament arhitectura de evenimente corporate. Sub umbrela UNIVERSUM au luat formă conceptele proprii și o divizie de evenimente personalizate: MICE (Meetings, Incentives, Conferences & Exhibitions), axată pe evenimente de amploare pentru clienți. Concepte proprii: IMWorld – cea mai prestigioasă marcă a companiei, fiind în același timp și cea mai amplă expo-conferință B2B dedicată soluțiilor IT și digitale din regiune; Festivalul Bucharest Technology Week, ajuns la a treia ediție, care mobilizează comunitatea tech din Capitală;

My Connector, o platformă online dedicată evenimentelor, care operează accesul la evenimente, de la înregistrarea online până la intrare. Compania este reprezentatul unic în România al celei mai mari licențe de teambuilding din lume, Catalyst Teambuilding Global, deținând un portofoliu de peste 150 de concepte personalizabile pentru clienții săi.

Despre Raiffeisen Bank

Raiffeisen Bank are peste 20 de ani de activitate pe piața bancară din România, susține peste 100.000 de companii să-și dezvolte afacerile și este banca pe care au ales-o peste 2 milioane de clienți persoane fizice. Prin platformele digitale, 470.000 dintre clienții Raiffeisen Bank fac, anual, milioane de tranzacții în țară și în lume.

German
Citește articolul precedent:
_MG_8333
Bursele Deutsch hat Klasse (anul universitar 2017/2018)

Fonduri pentru viitoare cadre didactice în clase cu predare în limba germană Fundația Michael Schmidt a acordat pentru al cincilea an...

Închide