Bursa de Valori București caută alte 15 companii pentru cea de-a treia ediție a proiectului „Made in Romania” prin care susține antreprenoriatul

Bursa de Valori București (BVB) a dat startul celei de-a treia ediții a „Made in Romania” și a lansat cartea „Made in Romania: 15 companii pentru creșterea economiei românești și poveștile lor de succes”, prin care a marcat finalul celei de-a doua ediții a programului. Pe parcursul celor două ediții ale „Made in Romania”, BVB a interacționat cu peste 300 de companii antreprenoriale românești, dintr-o multitudine de ramuri ale economiei.

Am ales să încep să vorbesc despre acest proiect plecând de la cifre tocmai pentru că am fost de multe ori întrebați ce face bursa pentru antreprenori. BVB arată că „Made in Romania” este un program continuu, un ecosistem, unde antreprenorii, investitorii, consultanții și toți ceilalți actori activi în mediul de afaceri au posibilitatea să se întâlnească și să învețe unii de la ceilalți, astfel încât business-urile lor și, implicit, economia românească să se dezvolte.

„Sunt mulți antreprenori cu idei foarte bune și cu afaceri în dezvoltare, dar nu au încă implementată o standardizare similară celor din companiile listate la bursă. Prin «Made in Romania» ne propunem să oferim sprijin companiilor în implementarea acestor standarde cerute de finanțatori, pentru a facilita procesul atunci când vor să atragă o investiție, indiferent că aceasta ar fi atrasă de pe piața de capital sau din alte surse”, a declarat Adrian Tănase, Directorul General al BVB.

„Avem foarte multe companii de valoare în România, însă doar câteva dintre acestea au început să se extindă în regiune. Sperăm să vedem cât mai multe astfel de companii antreprenoriale românești care se extind în alte țări, întrucât avem antreprenori cu know-how și experiență de înaltă calitate. Suntem onorați că pe o parte dintre aceștia i-am cunoscut prin intermediul «Made in Romania». Selecția celor 15 companii a fost dificilă tocmai datorită poveștilor lor foarte interesante, a viziunii antreprenorilor care au fondat aceste companii cu un potențial de dezvoltare remarcabil. Toate aceste demersuri au un singur scop, acela de a ne aduce o contribuție la dezvoltarea acestor companii si implicit a mediului de afaceri din România”, a declarat Lucian Anghel, președintele Consiliului de Administrație al BVB.

Cartea lansată de BVB pentru cele 15 finaliste ale celei de-a doua ediții are peste 100 de pagini și cuprinde poveștile companiilor finaliste ale Made in Romania – ediția a II-a, Allview (Visual Fan), ApiLand, Aqua Carpatica (Carpathian Springs), Bebe Tei, Bilka Steel, Cărturești, City Grill, Cramele Recaș, Farmec, iHunt, Musette, Qualitance, Simultan, Te-Rox Prod și Tremend Software Consulting.

Florin Cepraga, Senior PR Specialist, Bursa de Valori București

 

German
Citește articolul precedent:
Pe nisipuri mișcătoare

Majoritatea titlurilor internaționale pictează în ultimul timp un tablou sumbru al economiei globale și europene. La începutul lunii februarie, Comisia...

Închide