Business-ul Stihl România, plus 17% în primele 9 luni

Ioan Mezei

Distribuitorul de motounelte Stihl România a înregistrat în primele 9 luni o creștere a business-ului de 17% și a anunțat un amplu program de dezvoltare a rețelei de parteneri locali.

„Suntem într-un proces masiv de extindere a rețelei noastre de distribuție, la un nivel la care nu am mai fost până acum. Fără exagerare putem spune că avem loc pentru 100 de dealeri noi în rețea. Potențialul de creștere pe acest tip de business, în format antreprenorial, este foarte mare, iar piața este pregătită pentru această dezvoltare. Chiar în acest moment ne aflăm într-un proces de recrutare de noi parteneri Stihl și ne concentrăm pe persoane care vor să își dezvolte un business propriu în zona tehnică, acesta presupunând atât comercializarea produselor Stihl, cât și dezvoltarea spațiului de service, pe modelul dealerilor din industria auto. Cu o investiție minimă de 10.000 de euro îți poți începe activitatea într-un domeniu care aduce rezultatele scontate într-un timp scurt”, a declarat Ioan Mezei, directorul general al subsidiarei grupului german Stihl.

În ultima perioadă, distribuitorii Stihl au deschis trei spații noi de tip „flagship store”, la Bistrița, Iași și Oradea. Magazinele de la Bistrița și Iași au fost deschise la sfârșitul lunii iulie, respectiv august.

„În această lună am deschis un magazin nou şi în Oradea, iar până la sfârșitul anului mai avem în vedere să deschidem încă 3-4 locații de acest tip la nivel național (Ștefănești Argeș, Râșnov, Brașov, Pitești). Susținerea investițională a companiei pentru un astfel de spațiu este de minim 50.000 de euro, la care se adaugă efortul investițional al dealerului respectiv”, a adăugat reprezentantul companiei.

Distribuitorii Stihl sunt firme independente, dezvoltate de antreprenori locali și care compun rețeaua specializată a producătorului german.

Grupul Stihl a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 3,46 miliarde euro, în creștere cu 6,6%. Subsidiara din România, înființată în 1997, importă motounelte sub brandurile STIHL şi VIKING.

German
Citește articolul precedent:
Anca Alexandru
Holcim România lansează pe plan local al doilea brand global LafargeHolcim: gama de betoane speciale Chronolia

Holcim România, unul dintre cei mai importanţi producători de ciment, betoane şi agregate, lansează al doilea brand global LafargeHolcim –...

Închide