BusinessMark prezintă reTAG: Strategii, tehnologii și analize în sectorul Retail & FMCG

Vizual FMCG

BusinessMark anunță organizarea evenimentului reTAG: A RETAIL & FMCG CONFERENCE FOR THE MODERN WORLD în data de 13 iunie 2018, la Hotel InterContinental din București.

Optimizarea strategiilor din companii în segmentul Retail & FMCG este esențială adaptării nevoilor consumatorului contemporan, pentru urmărirea evoluției tehnologiei și a noilor formule de consum, cât și pentru ajustarea proceselor de colaborare cu furnizorii, pe de o parte, și cu reprezentanții departamentelor Sales și Marketing, pe de cealaltă parte.

reTAG: A RETAIL & FMCG CONFERENCE FOR THE MODERN WORLD este un eveniment dedicat directorilor generali, directorilor comerciali, directori de vânzări, sales coordinators, directori de marketing, key account managers, antreprenorilor, cât și pasionaților din domeniu.

Ne propunem să discutăm despre prezent și viitor în industria Retail & FMCG  pe 13 iunie 2018, la Hotel InterContinental din București, în cadrul evenimentului reTAG- a Retail & FMCG conference for te modern world.

O parte dintre temele ce vor fi abordate în cadrul evenimentului reTAG:

  • Analiza evoluției vânzărilor FMCG în canalele de retail;
  • Contextul economic actual și influența sa asupra consumului. Cum este impactată industria Retail&FMCG și care sunt previziunile pentru perioada următoare? ;
  • Modern customer VS. Traditional customer. Who’s the benchmark? Care este raportul la nivelul României? ;
  • Omni-channel retail strategy. De ce să avem o astfel de viziune și cum o punem în aplicare? ;
  • Cele mai noi tehnologii înglobate în experiența de cumpărare. Artificial intelligence, V.R. Stores. Cum va arăta experiența de cumpărare în 5-10 ani?

Specialiști din domeniu au dat curs invitației noastre de a împărtăși din experiența lor, aceștia reprezentând următoarele companii:

În cadrul evenimentului, participanții vor avea ocazia să interacționeze cu următorii speakeri:

  • VALENTIN BANCU, Nordics Marketing & Trade Marketing Director – Danemarca, Norvegia, Suedia, Finlanda, Islanda, Reckitt Benckiser; Senior Trainer & Consultant, Expert în shopper strategy și customer marketing, Sfera Business;
  • FLORIN CĂPĂTÂNĂ, Director Relații Instituționale și Dezvoltare Durabilă, Carrefour România;
  • ALBERT DAVIDOGLU, Business Development Director, Macromex;
  • CRISTINA OSIESCU, Client Business Partner, Nielsen România;
  • DANIELA SIMA, Senior Trainer and Consultant, Sfera Business;
  • CĂTĂLIN STANCU, Managing Partner, Sfera Business;
  • Reprezentant Friesland Campina România.

reTAG: A RETAIL & FMCG CONFERENCE FOR THE MODERN WORLD  este organizat de BusinessMark alături de Sfera Business.  

BusinessMark susține: Plantăm fapte bune în România, Asociația The Social Incubator.

Radio-ul oficial al evenimentului: Europa FM.

Partenerii media ai conferinței sunt: AGERPRES, NewMoney, Curierul Național, MoneyBuzz, Debizz, Jurnalul de Afaceri, Administratie.ro, Global Manager, Bucuresteni.ro, Roportal, Transilvania Business, Revista Valoarea, SpatiulConstruit.ro, RBE Connect, PRbox.ro, Femei în afaceri, AngajatorulMeu.ro, Financiarul.ro, Manager Express,  Financial Market, Centruldepresa.ro.

Înscrierea la eveniment se poate face online, pe site-ul BusinessMark – link

Despre BusinessMark

BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate de B2B și pune la dispoziția clienților săi modele de dezvoltare complexe cu scopul de a-i conecta în mod direct cu mediul de afaceri și de a crea oportunități de parteneriat strategic. Atât prin organizarea de evenimente business, cât și prin serviciile de B2B Public Relations, BusinessMark își propune să vină în întâmpinarea partenerilor săi cu strategii de comunicare și promovare centrate pe business matchmaking și crearea de oportunități de dezvoltare.



German
Citește articolul precedent:
Afacerile Kaufland România au depășit pragul de 10 miliarde lei în 2017

Kaufland România, liderul pieței locale de retail, a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 10,09 miliarde lei,...

Închide