Ce noutăţi de retail aduce, în Timişoara, cea mai mare investiţie în real estate din vestul ţării?

Timişorenii mai au puţin de aşteptat până când vor avea, în oraşul lor, primul proiect mixt. Aici, Iulius Mall, liderul ofertei de shopping din vestul ţării, este integrat în ansamblul mixt Openville, care le va oferi locuitorilor şi turiştilor o destinaţie unică şi cosmopolită de lifestyle şi business. Proiectul, dezvoltat de companiile IULIUS şi Atterbury Europe, va fi realizat în două faze, iar prima se află în curs de finalizare.

 

Openville este conceput ca un veritabil oraş în inima Timişoarei, destinaţie care va fi cel mai mare centru de afaceri, cumpărături și divertisment din vestul României. La finalul primei etape de dezvoltare, proiectul va include: 47.000 mp suplimentari de retail, noi concepte de dining şi entertainment, un nou cinema multiplex, 50.000 mp de spaţii office în operare (în clădirile UBC 1, UBC 2, UBC 3) şi alţi 52.000 mp în construcţie (UBC 0), un parc, un pasaj subteran destinat traficului auto şi 4.070 de locuri de parcare.

Proiectul reprezintă cea mai mare investiţie în real estate din vestul ţării, estimată la peste 220 milioane de euro.

 

Centru de evenimente, piscină şi cinema VIP

 

Ansamblul Openville Timişoara va oferi multiple experienţe: de la cafenele şi restaurante cu decor şi meniu tematic, unde poţi petrece o seară relaxantă după orele de la birou, săli pentru evenimente private, toate brandurile pe care ţi le poţi dori, până la parcul din inima proiectului, ideal pentru recreere. Cei 47.000 mp suplimentari de retail vor fi amenajaţi într-o extensie a mall-ului şi la parterul clădirilor de birouri din ansamblu.

Zona comercială va beneficia de o transformare spectaculoasă, în urmă căreia vor fi introduse noi magazine, servicii şi facilităţi, iar suprafaţa totală închiriabilă va ajunge la 118.000 mp. Oferta de shopping va fi completată de branduri internaţionale în premieră în Timişoara, precum Zara Home, Oysho, şi Taco Bell, dar şi de magazine mai generoase ca spaţiu ale unor mari retaileri deja prezenţi în mall.

                  

Proiectul va include cel mai mare centru de sănătate şi fitness din ţară, al brandului World Class, care va inaugura aici şi o piscină semi-olimpică. Vizionarea unui film se va transforma într-o experienţă aparte, datorită cinematografului Cinema City, care se va extinde până la 12 săli şi va implementa, pentru prima oară în afara Bucureştiului, conceptul de cinema VIP: cină şi film, în sistem ultra all inclusive.

Zona comercială va beneficia de o transformare spectaculoasă, în urmă căreia vor fi introduse noi magazine, servicii şi facilităţi, iar suprafaţa totală închiriabilă va ajunge la 118.000 mp. Oferta de shopping va fi completată de branduri internaţionale în premieră în Timişoara, precum Zara Home, Oysho, şi Taco Bell, dar şi de magazine mai generoase ca spaţiu ale unor mari retaileri deja prezenţi în mall.

                  

Proiectul va include cel mai mare centru de sănătate şi fitness din ţară, al brandului World Class, care va inaugura aici şi o piscină semi-olimpică. Vizionarea unui film se va transforma într-o experienţă aparte, datorită cinematografului Cinema City, care se va extinde până la 12 săli şi va implementa, pentru prima oară în afara Bucureştiului, conceptul de cinema VIP: cină şi film, în sistem ultra all inclusive.

Tot aici, vor fi disponibile trei săli pentru evenimente private şi conferinţe şi va fi deschisă prima grădiniţă şi şcoală primară din Timişoara în sistem britanic, cu predare exclusiv în engleză.

                           Destinaţii de loisir, care vor aduce împreună comunitatea locală

Openville este prima dezvoltare din vestul ţării care combină un parc, cu un mall şi clădiri de birouri, oferindu-i o identitate aparte. Parcul, cea mai aşteptată şi spectaculoasă amenajare din proiect, va fi realizat peste noua parcare subterană din ansamblu (580 de locuri) şi va include numeroase elemente menite să relaxeze. 1.400 de arbori maturi din specii variate, gazon special pe care vizitatorii se pot aşeza ca în marile parcuri ale lumii, piaţete pentru târguri şi evenimente în aer liber, alei de promenadă, un carusel pentru copii, patinoar şi un lac se numără printre atracţii.

Fie că sunt poziţionate în interiorul mall-ului, dar cu terase spre zona verde, fie la parterul clădirilor de birouri şi cu panoramă spre parc, cafenelele şi restaurantele din Openville vor reprezenta unul dintre punctele foarte ale proiectului. Acestea se vor evidenţia prin amenajarea tematică, design-ul interior memorabil şi meniurile aparte. Manufaktura, Tucano Coffee, C HOUSE CAFÈ MILANO sau TED’S COFFEE sunt doar o parte dintre brandurile de food&beverage care se vor regăsi în Openville, unele dintre acestea operate de antreprenori din Timişoara.



German
Citește articolul precedent:
Tomorrow@Work – cum arată schimbarea din perspectiva forței de muncă

Într-un context dinamic și în continuă transformare, avem nevoie să fim conectați în permanență la ce se întâmplă în jurul...

Închide