Cea mai amplă ediție GoTech World din istoria evenimentului a reunit 10.577 de participanți într-un manifesto al digitalizării

București, 4 Octombrie 2019 – Timp de 2 zile, pe 2 și 3 octombrie 2019, Pavilionul B1 din Romexpo s-a transformat în ”casa economiei digitale din Europa Centrală și de Est”, găzduind GoTech World, cea mai amplă expo-conferință de digitalizare în business.

10.577 de profesioniști din companii locale și multinaționale din România și regiunea central-est-europeană au participat în cele 2 zile la evenimentul de business care a adus un mix complex de soluții IT & tech și informații relevante și utile într-o experiență unică.

Cea de-a 8a ediție a evenimentului a luat startul miercuri, 2 octombrie, cu o vizită oficială care a integrat misiunea evenimentului în contextul strategiei naționale de digitalizare. Deschiderea oficială a GoTech World a avut loc pe Main Stage și a avut ca invitat de onoare pentru prima dată în istoria evenimentului pe Excelența Sa, Domnul Klaus Iohannis, Președintele României. Alocuțiunea susținută de domnia sa pe scena GoTech World a adus în lumină subiecte precum nevoia de multiplicare a eforturilor în domeniul infrastructurii digitale și a unui mediu de afaceri favorabil investițiilor în creativitate, inovare și tehnologie și importanța sprijinului pe care liderii comunității de afaceri globale îl pot oferi antreprenorilor la început de drum.

Cele 136 de companii prezente în spațiul expozițional au prezentat peste 2500 de soluții digitale potrivite pentru nevoile tech ale oricărei companii. Fie că vorbim de birouri integrate exclusiv în mediul online, datorită tehnologiilor de tip ”paperless”, sisteme de securitate a datelor, soluții bazate pe IoT (Internet of Things) și RPA (Robot Process Automation), cât și soluții ERP, CRM și de facilitare a plăților online, pentru eficientizarea operațiunilor oricărei companii, sisteme inteligente de sustenabilitate energetică și multe altele, toate acestea au fost prezentate la standurile expoziționale din cadrul GoTech Word.

Partenerul principal al evenimentului, ING Bank România, a oferit o experiență impresionantă vizitatorilor, prin facilitarea unei zone de networking în care participanții la GoTech World puteau să se bucure de o experiență VR, iar la standul expozițional au fost înregistrate podcasturi cu speakerii cheie ai evenimentului.

Un alt punct de interes a fost robotul social Pepper, dezvoltat de Humanizing Technologies. Participanții la eveniment au putut interacționa cu el într-un mod uman și natural la standul din zona expozițională în ambele zile din eveniment. În cadrul sesiunii din 3 octombrie, developerul software-ului de Inteligență Artificială pe care se bazează robotul, Dimitrios Prodromou a prezentat tehnologia și conceptul care stau la baza Pepper, cât și numeroasele aplicații ale acestuia în mediul business și nu numai, și obiectivele de a dezvolta un viitor al roboților sociali care să anticipeze și să reproducă într-un mod cât mai fidel emoțiile și caracteristicile umane.

Tot în cadrul celei de-a doua zile de eveniment, o sesiune cel puțin la fel de interesantă a fost susținută de Samantha Payne (top 25 femei în robotică, conform unui studiu Robohub), COO & Co-founder Open Bionics, care a prezentat modul în care tehnologia poate schimba vieți și transforma copii cu dizabilități în super-eroi bionici, punând accentul pe importanța inovației în domenii precum sănătate și securitate socială.

136 de speakeri internaționali și locali au susținut 117 sesiuni, în care au prezentat informații utile și conținut relevant și aplicabil, în domenii precum: MarTech, Security, IT Ops, Digital & E-Commerce, Java, .NET, iar pe MainStage au urcat experți internaționali de top care au prezentat, în cele 2 zile, insight-uri must-know pentru implementarea digitalizării în strategia oricărei companii.

Programul Go StarTech a reunit 20 de start-up-uri tech care și-au prezentat produsele și soluțiile celor 10.577 de participanți la eveniment. În urma prezentării pitch-ului pe Main Stage, în fața unui juriu de profesioniști, XVision, o companie care a dezvoltat o aplicație de interpretare a analizelor cu raze X utilizând inteligența artificială a câștigat premiul în valoare de 2.000 de euro, oferit de partenerul programului, Telekom România.

Ne bucurăm să vedem încă o ediție reușită a evenimentului care, de 8 ani de zile, pune digitalizarea în topul priorităților companiilor din România și din Europa Centrală și de Est. Rebrandingul realizat anul acesta s-a reflectat frumos în percepția tuturor participanților la eveniment și, de fapt, a întregului public care ne urmărește de ani de zile. Anul acesta, la cea de-a 8a ediție a evenimentului, am reușit să realizăm misiunea evenimentului: ”go beyond digital randomness” și să livrăm tot ceea ce ne-am propus: un ecosistem perfect echilibrat care să înglobeze cele mai inovatoare soluții digitale de business și conținut de excepție prezentat de experții locali și internaționali care ne-au făcut onoarea de a ne fi alături pentru a împărtăși cu noi insight-uri valoroase de business. Pentru prima dată în istoria evenimentului, am avut onoarea de a-l avea ca invitat special pe Excelența Sa, Domnul Klaus Werner Iohannis, Președintele României, care a deschis oficial evenimentul, recunoscând importanța eforturilor noastre în promovarea transformării digitale în mediul de business și instituțional. Mulțumim partenerilor, speakerilor, furnizorilor și tuturor celor care au fost implicați în organizarea celui mai amplu eveniment B2B de IT&Tech din Europa Centrală și de Est. ”, a declarat Alexandru Măxineanu, Project Manager, GoTech World.

Pentru informații suplimentare, urmăriți platformele oficiale de comunicare:

www.gotech.world

Facebook.com/Facebook.com/GoTechWorld

Facebook Event – GoTech World 2019

Youtube – IMWorld is now go tech>world

Partenerii GoTech World:

ING Bank România – Main Partner

Stage Partners:

NTT DATA România – Security Stage

Trencadis – IT Ops Stage

Orange Business Services – Digital & E-Commerce Stage

Cognizant Softvision – Java Stage

UiPath – .NET Stage

Waze – Martech Stage

Networking Partners:

Hewlett Packard Enterprise – IT Solutions

Transiris – Digital Marketing Solutions

Sponsorii GoTech World:

Fujitsu, ENGIE, certSIGN, Microsoft, Ubisoft, Enel X, SYSWIN Solutions, Konica Minolta, SoftOne, MoLoSo, Lidl Digital, Endava, DIGI, Happy Advertising, SEO Cupcake, White Image, E.ON România

Telekom Romania – Go StarTech Partner

VIVA Telecom – Internet Partner

Renault – Car Partner

KITE – Digital Partner

L’OR – Coffee Partner

foodpanda – Food Partner

IQOS – Experience Partner

Partener Media Center:

Adevărul Financiar

Parteneri media:

KISS FM, DIGI24, Business Review

Despre Universum Events

De peste 10 ani în industria evenimentelor, UNIVERSUM Events are ca fundament arhitectura de evenimente corporate.

Sub umbrela UNIVERSUM au luat formă conceptele proprii și o divizie de evenimente personalizate: M.I.C.E. (Meetings, Incentives, Conferences & Exhibitions) și o divizie de Team Building care oferă un portofoliu cu peste 140 de activități și concepte, ambele divizii axate pe evenimente de amploare pentru clienți.

Compania este reprezentatul unic în România al celei mai mari licențe de team building din lume, Catalyst Global Team Building, oferind soluții pentru nevoile clienților și asigurând experiențe unice cu fiecare eveniment.

Concepte proprii:

GoTech World (anterior Internet & Mobile World), casa economiei digitale din Europa Centrală și de Est, cea mai amplă expo-conferință B2B dedicată soluțiilor IT și digitale din regiune;

Festivalul Bucharest Tech Week, ajuns la a patra ediție, mobilizează comunitatea tech din Capitală pentru a încuraja inovarea și adoptarea de noi tehnologii.

Târgul Imobiliarium, început în 2017 ca o alternativă la clasicele evenimente de real-estate, își propune să faciliteze procesul de căutare și achiziție a unui imobil, cu ajutorul tehnologiei VR. Dedicat sectorului rezidențial, proiectul reunește cel mai mare număr de ansambluri noi, ținând cont de experiența acestora și istoricul lor.

MyConnector, o platformă online dedicată evenimentelor, care operează accesul la evenimente, de la înregistrarea online până la accesul în eveniment.

Lagoo Snagov, locația proprie pentru organizarea evenimentelor atât corporate cât și private, ce se întinde pe o suprafață de 60.000 mp, în mijlocul naturii.



German
Citește articolul precedent:
Peek & Cloppenburg a deschis un magazin în Iulius Town din Timișoara

Retailerul de modă Peek & Cloppenburg, cu sediul în Germania, a deschis un nou magazin în Timișoara, în cadrul proiectului...

Închide