Cehii de la Fortuna, sponsori oficiali ai echipei naționale de fotbal a României

Operatorul ceh de pariuri sportive Fortuna a semnat cu Federația Română de Fotbal un parteneriat, valabil pe o perioadă de patru ani, prin care devine sponsor oficial al echipei naționale de fotbal a României.

Semnarea acordului dintre Fortuna și Federația Română de Fotbal a avut loc luni, în cadrul unei conferințe de presă organizate la Centrul Național de Fotbal Mogoșoaia.

„Prin acest parteneriat ne propunem să contribuim la dezvoltarea fotbalului românesc, care este unul dintre cele mai iubite sporturi de echipă din România. Convingerea Fortuna este că fotbalul, precum și toți cei implicați în acest domeniu, inclusiv suporterii, au puterea de a crește acest sport și de a menține integritatea sa”, a declarat Per Widerstrom, CEO Fortuna Group.

Cu ocazia acestei sponsorizări, Fortuna va lansa o nouă platformă de comunicare, desfășurată sub sloganul „Mai multe victorii pentru suporteri”.

„Suntem bucuroși să avem încă o confirmare a strategiei comerciale de succes pe care Federația Română de Fotbal a implementat-o și să primim în familia fotbalului românesc un membru important, alături de care am convingerea că ne vom bucura pentru succesele Echipei Naționale și pentru reușitele proiectelor dedicate dezvoltării fotbalului”, a afirmat Răzvan Burleanu, președintele Federației Române de Fotbal.

Fortuna este sponsorul principal al Asociației de Fotbal a Cehiei, forul conducător al fotbalului în Cehia, precum și al celui mai important club de fotbal din Polonia, Legia Varșovia. Din 2014, compania sponsorizează Slovakia Super Liga, cea mai importantă ligă de fotbal din Slovacia, care a fost redenumită Fortuna Liga.

Operatorul de pariuri a fost înființat în anul 1990, la Praga, de către patru antreprenori. La nivel de grup, Fortuna operează 1.600 de agenții de pariuri în Cehia, Slovacia și Polonia și a creat peste 2.500 de locuri de muncă. Grupul a intrat pe piața din România în 2015, iar anul trecut a obținut din partea Oficiului Național pentru Jocuri de Noroc (ONJN) licența permanentă pe 10 ani pentru organizarea și exploatarea jocurilor online și în România. În prezent, compania deține peste 750 de agenții de pariuri pe plan local.

German
Citește articolul precedent:
Platforma pentru managementul lanțului de aprovizionare SPOT beneficiază de o actualizare majoră

Platforma pentru managementul lanțului de aprovizionare SPOT a beneficiat de o actualizare ce constă în îmbunătățirea gradului de folosință și...

Închide