Consiliul Concurenței analizează preluarea Billa România de către grupul Carrefour

Consiliul Concurenţei analizează operaţiunea de concentrare economică prin care grupul francez Carrefour preia controlul asupra activității de retail operată în România sub marca „Billa” a grupului german Rewe (Billa România și Billa Invest Construct).

Grupul Rewe își va menține celelalte activități de retail din România, concentrându-se asupra rețelei sale de magazine de tip discounter.

Deşi tranzacţia a fost notificată iniţial Comisiei Europene, Consiliul Concurenţei din România a fost considerată autoritatea cea mai potrivită pentru a realiza o analiză detaliată a pieţelor pe care Carrefour îşi consolidează poziţia în urma preluării magazinelor Billa.

”Autoritatea de concurenţă va evalua operaţiunea de concentrare economică din punct de vedere al compatibilităţii acesteia cu un mediu concurenţial normal, în conformitate cu Regulamentul privind autorizarea concentrărilor economice”, arată instituția.

Grupului Carrefour activează pe piaţa comercializării cu amănuntul de produse alimentare şi nealimentare de consum curent în peste 30 de ţări. În România, Carrefour operează prin intermediul magazinelor de tip hypermarket (Carrefour Hypermarket), supermarket (Carrefour Market), precum și a magazinelor de proximitate (Carrefour Express).

German
Citește articolul precedent:
Continental a produs 1,8 milioane de anvelope anul trecut pentru Automobile Dacia

Grupul german Continental, unul dintre cei mai mari furnizori de componente auto și principal producător de anvelope la nivel mondial...

Închide