cora România și foodpanda au încheiat un parteneriat pentru livrări rapide la domiciliu

cora România și platforma de food delivery foodpanda au încheiat un parteneriat pentru a mări capacitatea de livrare rapidă la domiciliu a comenzilor de produse din hipermarketurile retailerului.

Astfel, începând de marți, 21 aprilie, consumatorii pot comanda de acasă, prin platforma foodpanda, alegând din peste 1.000 de produse alimentare și non-alimentare comercializate de cora, care sunt livrate în regim expres, într-o primă etapă, în zona de proximitate a hipermarketului cora Lujerului.

Prin urmare, până la data de 1 mai, proiectul se află în faza pilot, ceea ce presupune livrarea de comenzi doar în zona hipermarketului cora Lujerului, pe o rază de aproximativ 5 kilometri. Astfel, doar cei care comandă cu livrare în această zonă pot să acceseze acest nou serviciu.

După data de 1 mai, serviciul va fi disponibil la nivelul tuturor hipermarketurilor cora din Capitală, pentru cei care doresc livrare pe o rază de aproximativ 8 km în jurul acestora.

Până la finalul lunii viitoare, serviciul de livrare expres va fi disponibil și în alte orașe în care cora e prezentă.

„Ne ținem promisiunea de a asigura rapid clienților noștri produsele de bază de care au nevoie, fără a fi nevoie să iasă la cumpărături. De aceea ne bucurăm să îi avem parteneri pe cei de la foodpanda, ale căror servicii de livrare sunt cunoscute și apreciate și astfel să creștem capacitatea de acoperire. Ne uităm cu atenție la sugestiile clienților și le ascultăm opiniile astfel încât să optimizăm modul de lucru, iar acest parteneriat strategic este răspunsul la noile nevoi și obiceiuri de consum ale clienților noștri și ai foodpanda. Parteneriatul cu foodpanda se înscrie în acest efort al nostru de a fi mai buni și de a livra produsele cora mai rapid, în cât mai multe case”, a declarat, într-un comunicat, Claudia Badea, directorul operațional al platformei e-commerce cora.ro.

Taxa de livrare variază între 10 și 20 lei, în funcție de aria de livrare, valoarea minimă a comenzii este de 50 lei, iar greutatea maxim acceptată pentru o comandă este de 20 kg.

„Noul parteneriat pe care l-am dezvoltat împreună cu cora România vine natural în completarea serviciilor pe care foodpanda le oferă utilizatorilor. Flota noastră profesionistă de livratori este pregătită să livreze rapid și în siguranță toate produsele de care atât clienții foodpanda, cât și clienții cora au nevoie în această perioadă în care distanțarea socială este necesară. Prin acest parteneriat ne dorim să venim în întâmpinarea nevoilor actuale ale cât mai multor români și să îi încurajăm să stea acasă. Pentru început, serviciul de livrare expres va fi disponibil utilizatorilor noștri din București, urmând să îl extindem cât mai rapid și în alte orașe din țară”, a spus Andreea Petrișor, Managing Director foodpanda România.

Clienții cora au de asemenea la dispoziție serviciul de livrări la domiciliu prin comandă pe www.cora.ro, dar si serviciul coraDrive.

cora România, parte a grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai dinamice branduri de retail. Prezent pe piața românească din 2003, grupul operează în prezent 11 hipermarketuri în București și în marile orașe.

foodpanda.ro, parte a grupului Delivery Hero, cu sediul în Berlin, este cea mai mare platformă online de comenzi de mâncare din România, colaborând, în prezent, cu peste 2.700 de restaurante din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Constanța, Arad, Ploiești, Oradea, Galați, Craiova, Sibiu, Pitești, Târgu Mureș, Baia Mare, Bacău, Buzău, Brăila, Satu Mare, Piatra Neamț, Râmnicu Vâlcea și Focșani.



German
Citește articolul precedent:
Selgros gătește din pasiune pentru OAMENII care luptă în linia întâi pentru siguranța românilor

Selgros Cash&Carry se implică în sprijinirea cadrelor medicale și a angajaților MAI care se află în prima linie de luptă...

Închide