CSR Overview, a IV-a ediție

Conceptul de responsabilitate socială a migrat, în ultimii ani, spre sustenabilitate și abordare strategică în cadrul companiilor. Este sustenabilitatea parte din fundația strategică a companiilor din România?

Din 2018, companiile care au peste 500 de angajați, cele listate la bursă, băncile și firmele de asigurări vor fi obligate să raporteze activitatea lor non-financiară, precum impactul social și de mediu pentru anul financiar 2017. Suntem pregătiți pentru această etapă și cum abordăm obligativitatea publicării publice a acestor informații?

Despre toate acestea vom discuta în cadrul celei de a IV-a ediții a evenimentului CSR Overview, organizat de BusinessMark, pe 7 decembrie 2016 la București, Hotel Radisson Blu.

Printre speakerii care au confirmat implicarea în proiect se numără:

  • ALINA CRISTEA, Manager Dezvoltare Durabilă, Holcim România
  • SIMONA FÎRTAT, Corporate Communication and Public Affairs Manager, L’Oreal România
  • LOREDANA MODORAN, Resource Development & Communications Director, Habitat for Humanity România
  • ANA MĂREȘESCU, Events & Training Manager, F64
  • RUXANDRA PIROJOC, Head of Communications Romania & Bulgaria, Bayer
  • OANA CIOBANU, HR & CSR Manager, UP România
  • IOANA TETELEA, Managing Partner, Invisible Nature
  • CLAUDIA POROJAN, PR Manager, KFC România
  • DAN BĂRBULESCU, Director, Asociația Parcul Natural Văcărești
  • Invitatul special al acestei ediții este RUTGER VERKOUW, Manager Training and Coaching Programs, GLOBAL REPORTING INITIATIVE (GRI).

Cea de-a IV-a editie a CSR Overview va avea loc în data de 7 decembrie 2016 la București, Hotel Radisson Blu.

German
Citește articolul precedent:
Simpozion dedicat dezvoltării afacerilor româno-germane în domeniul industriei alimentare

„Soluţii Germane pentru Industria Alimentară din România” este titlul simpozionului organizat de Camera de Comerţ şi Industrie Româno-Germană la hotelul...

Închide