Daniel Badea, noul director de marketing al Selgros

Daniel Badea, cu o experiență de peste zece ani în cadrul Selgros Cash&Carry, a fost promovat la conducerea departamentului de marketing al retailerului.

„Promovarea domnului Daniel Badea este o evoluție firească după rezultatele deosebite pe care le-a obținut prin optimizarea sortimentației raioanelor de non-food și prin aducerea constantă de noutăți atât în layout cât și în produse”, arată compania.

Badea este absolvent de studii economice și al unui Executive MBA la Tiffin University în București.

Conducerea departamentului de achiziții non-food va fi preluată de către Pompiliu Paiu, fost category manager electro-multimedia.

Selgros Cash&Carry România este unul dintre cei mai importanţi operatori din comerţul românesc. Compania şi-a început activitatea pe piaţa locală în 2001, iar în prezent deţine 21 magazine, în Bucureşti, Braşov, Iaşi, Târgu Mureş, Oradea, Cluj, Ploieşti, Timişoara, Craiova, Bacău, Galaţi, Brăila, Arad, Suceava, Alba Iulia şi Constanţa.

Din 2011, compania este parte a Transgourmet Holding AG, a doua cea mai mare reţea cash&carry şi comerţ B2B din Europa, cu operaţiuni în Elveţia, Franţa, Germania, Austria, Polonia, România şi Rusia.

German
Citește articolul precedent:
AUTOMOTIVE MARKET FORUM

Anul 2016 se dovedește a fi unul extrem de profitabil pentru industria auto din România. Atât producţia de autovehicule, cât...

Închide