Deichmann România și-a majorat vânzările cu 9% anul trecut, la 414,4 mil. lei

Grupul Deichmann, lider în comerțul german și european de încălțăminte, a  încheiat exercițiul financiar 2017 cu o cifră de afaceri de 414,4 milioane lei în România, mai mare cu aproape nouă procente față de anul anterior.

Anul trecut, Deichmann România a vândut aproape 3,4 milioane perechi de pantofi, față de 3,2 milioane perechi, în 2016.

„Suntem foarte mulțumiți de rezultat. După 11 ani în România, ne focusăm în continuare pe creștere și ne orientăm în mod consecvent spre necesitățile clienților noștri”, a declarat Daniel Popa, directorul general al Deichmann România.

Strategia companiei include adresarea către toate grupele de vârstă și toate buzunarele. „Oferim o mare varietate de încălțaminte la modă, de bună calitate, la prețuri convenabile. Suntem convinși că acționăm sub un concept corect: am reușit să convingem clienții din România cu oferta și serviciile noastre, astfel că de cinci ani suntem lider de piață”, a adăugat Popa.

Grupul german a deschis primele magazine din România în 2007, ajungând în prezent la 90 de locații. Numărul angajaților din sediul central și din magazine a crescut anul trecut până la 652 de persoane. În acest an, rețeaua locală va fi extinsă cu alte 9 magazine noi.

Deichmann SE, cu sediul în Essen (Germania), a fost înființată în anul 1913. În cele 25 de țări europene și în SUA, Deichmann a obținut în exercițiul financiar încheiat o cifră de afaceri brută de 5,8 miliarde euro, cea mai mare din istoria de peste 100 de ani a companiei, și a vândut 176,6 milioane de perechi de pantofi. Pentru anul curent, grupul german a planificat investiții record, de 245 milioane euro, în infrastructura internațională și digitalizare.

German
Citește articolul precedent:
Chef
Modele pentru tinerii viitori bucătari brașoveni

Tinerii, viitori bucătari brașoveni ai școlii profesionale duale din ospitalitate „Cool Academy“, care funcționează după model german în cadrul Colegiului...

Închide