DER Touristik Group a finalizat achiziția activităților de turism ale Eurolines

Foto: netfalls / depositphotos.com

Grupul DER Touristik, divizia de turism a grupului german REWE, a anunțat finalizarea achiziției celei mai mari rețele de agenții de turism din țară, Travel Brands.

Procesul de achiziție a început în luna iulie, când activitățile de turism ale grupului Eurolines – turoperare, retail, business travel și incoming, care se derulau pe trei companii distincte – Touring Europabus (deținătoarea francizelor TUI TravelCenter și Eurolines), Nova Travel și Danubius Travel, deținute de Dragoș Anastasiu, au fost transferate pe noua companie Travel Brands, care a fost vândută către grupul DER Touristik.

În urma achiziției, finalizată pe 4 octombrie, grupul DER Touristik preia 400 de angajați, 80 de agenții de retail, activitățile de turoperare și de incoming și se plasează pe poziția de lider al pieței din România.

„Întotdeauna o fuziune este un parteneriat. Oricine intră în Grupul DER Touristik aduce experiență solidă pe piața locală și primește acces la diversitatea produselor turistice și la expertiza europeană a Grupului”, a declarat, într-un comunicat, Sören Hartmann, CEO al DER Touristik Group, una dintre cele mai marii companii de turism din lume.

Din luna octombrie, rețeaua de agenții de turism ale Travel Brands poartă brandul Dertour.

Travel Brands este deținută de către divizia specializată pe Europa de Est a grupului DER Touristik, care activează deja pe piețele din Cehia, Polonia, Slovacia și Ungaria și are sediul în Praga. Prețul tranzacției este confidențial.

„Pentru noi, această achiziție oferă noi oportunități de creștere. Acum putem oferi și clienților din România produsele noastre de succes și așteptăm cu nerăbdare să cunoaștem mai bine această piață”, spune, la rândul său, Ferid Nasr, CEO al Diviziei specializate pe Europa de Est a DER Touristik.

Noul proprietar și-a planificat pentru România o dezvoltare a produselor de tip charter (pachete turistice) și continuarea investițiilor în canalul online, se arată în comunicat.

DER Touristik, divizia de turism a grupului REWE, deține companii proprii în 16 țări și intenționează să-și continue planurile de dezvoltare și expansiune internațională.

„Dertour înseamnă calitate, siguranță și călătorii în întreaga lume. Ne bazăm pe încrederea pe care acest brand o aduce în România. Clientul poate continua să aibă încredere în această echipă și în agențiile de turism devenite Dertour, pentru că serviciile și calitatea consultanței vor rămâne în continuare cele mai bune. Avem acum, împreună, peste 100 de ani de experiență în vânzări și 35 de ani de experiență în turoperare, iar românii pot alege cu și mai mare ușurință oferte oriunde în lume”, a declarat Dragoș Anastasiu, fondatorul și președintele grupului Eurolines.

Investitorul german a decis să păstreze managementul de la nivel local pentru agențiile Dertour sub conducerea lui Cosmin Marinof, Managing Director, care a ocupat anterior poziția de director de vânzări pentru operațiunile de turism ale grupului Eurolines.

Grupul REWE este unul dintre liderii de piață ai industriei de retail și de turism din Germania și Europa. În 2018, compania a generat venituri externe totale de aproximativ 61 de miliarde de euro. Înființat în 1927, REWE Group are în prezent peste 360.000 de angajați și 10.000 de magazine în 22 de țări europene.



German
Citește articolul precedent:
BUSINESS CHALLENGE 2019, București: „It’s all about Success and Failure, but most of all it’s about not giving up!

Pe 18 octombrie 2019, BusinessMark vă invită la BUSINESS CHALLENGE 2019, eveniment ce va avea loc la JW Marriott Bucharest...

Închide