DER Touristik Group a finalizat integrarea Travel Brands în business-ul din România

Sören Hartmann, CEO DER Touristik Group

Grupul Der Touristik, operator al brandului Dertour și una dintre cele mai mari companii de turism din lume, a finalizat integrarea Travel Brands în business-ul din România, tranzacția fiind autorizată de Consiliul Concurenței și încheiată conform planificării.

„Travel Brands reprezintă o companie de top, iar toți cei 400 de angajați pe care îi preluăm un atu pentru activitățile și planurile noastre din Europa de Est. Suntem foarte motivați când vine vorba de realinierea ideii de vacanță pe piața românească. Îi sprijinim cu toată puterea și resursele grupului nostru. Utilizarea brandului Dertour în România atât pentru retail, cât și pentru turoperare ne va consolida cu siguranță poziția pe piața locală de travel”, a declarat Sören Hartmann, CEO al DER Touristik Group.

Pentru divizia de călătorii și turism a grupului german REWE, intrarea pe piața din România reprezintă o continuare firească a strategiei de dezvoltare în Europa. Din 2012, DER Touristik se dezvoltă constant pe plan internațional și este în prezent activ în 16 țări europene, operând 27 de destinații proprii.

„Avem acum, ca parte a grupului DER Touristik, toate avantajele de care are nevoie o vacanță pentru a fi perfectă: o gamă largă de produse, o marcă de încredere recunoscută peste tot în lume, Dertour, și experiența valoroasă și îndelungată în această industrie. De astăzi, în agențiile Dertour, punem la dispoziție clienților noștri toate aceste atuuri”, a spus, la rândul său, Cosmin Marinof, CEO Travel Brands.

Conform structurii organizatorice a grupului DER Touristik, Travel Brands aparține diviziei specializate pe Europa de Est și este deja integrată din punct de vedere operațional.

Pentru anul 2020, portofoliul Travel Brands va fi extins prin adăugarea de produse turistice suplimentare, de destinații și servicii noi pentru clienții români. 

„A fost important să cunoaștem structura Travel Brands și să înțelegem cum funcționează. În acest moment suntem destul de avansați, derulăm deja un program de colaborare cu multe acțiuni suplimentare la nivel de management. Îmi place faptul că ne concentrăm direct pe produse, deoarece produsele noastre și calitatea acestora sunt apreciate de către clienții noștri”, a afirmat Ferid Nasr, CEO al Diviziei specializate pe Europa de Est a DER Touristik.

În luna iulie a acestui an, activitățile de turism ale grupului Eurolines – turoperare, retail, business travel și incoming, care se derulau pe trei companii distincte – Touring Europabus (deținătoarea francizelor TUI TravelCenter și Eurolines), Nova Travel și Danubius Travel, deținute de Dragoș Anastasiu, au fost transferate pe noua companie Travel Brands, care a fost ulterior achiziționată de către grupul DER Touristik.

„Procesul de rebranding al rețelei de agenții, care a funcționat 8 ani sub numele TUI TravelCenter și care este cea mai mare din România a început în luna octombrie și se apropie cu pași mari de finalizare. Toate aceste agenții vor purta foarte curând numele Dertour”, a spus Dragoș Anastasiu, Președintele Grupului Eurolines, din care face parte Travel Brands.

Investitorul german a decis să păstreze managementul de la nivel local pentru agențiile Dertour sub conducerea lui Cosmin Marinof, care a ocupat anterior poziția de director de vânzări pentru operațiunile de turism ale grupului Eurolines.

Grupul REWE este unul dintre liderii de piață ai industriei de retail și de turism din Germania și Europa. În 2018, compania a generat venituri externe totale de aproximativ 61 de miliarde de euro.



German
Citește articolul precedent:
Austriecii de la Leier se extind în România prin preluarea Siceram

Consiliul Concurenței analizează tranzacția prin care Leier ROM, parte a grupului austriac Leier, preia compania Siceram, specializată în fabricarea cărămizilor,...

Închide