DONA a recrutat un german pentru poziţia de Chief Marketing & Digital Officer

Lanţul de farmacii DONA și-a consolidat echipa de top management prin numirea lui Thomas Hofmann în poziţia de Chief Marketing & Digital Officer şi Membru în Consiliul de Administraţie, noul manager urmând să coordoneze activitățile de comunicare, branding şi digital, în strânsă legătură cu obiectivele de business.

„Sunt foarte mulţumit că am atras alături de noi un profesionist de calibrul lui Thomas Hofmann. Îi cunosc bine modul de lucru şi am un respect deosebit pentru realizările sale. Şi recunosc că simt un plus de confort şi de încredere ţinând cont de experienţa sa remarcabilă în retailul farmaceutic european. Îi doresc acomodare uşoară şi rezultate cât mai bune”, a declarat Dr. Eugen Banciu, preşedintele grupului DONA.

Hofmann a acumulat o experienţă totală de peste 25 de ani în poziţii senioriale în companii de renume (Renault, Volkswagen, Intel, McDonald’s) şi agenţii internaţionale de publicitate (BBDO, HAVAS), iar ultimii zece i-a dedicat industriei de retail online şi offline.

În perioada 2009-2014, el a condus rețeaua de farmacii independente Alphega din Germania în calitate de director general, deţinând în același timp o poziție cheie în coordonarea operațiunilor de marketing din întreaga Europa ale aceleiași rețele, conduse de Walgreens Boots Alliance (Frankfurt / Londra).

„Întotdeauna am fost pasionat de branduri, dar simt un ataşament special faţă de domeniul sănătăţii. DONA reprezintă pentru mine o provocare, tinând cont de ADN-ul puternic al brandului, de potenţialul de dezvoltare precum şi de piaţa foarte dinamică şi competitivă din retailul farmaceutic local. Dar ce m-a convins cu adevărat să accept noul rol a fost echipa de aici, profesionistă şi foarte ambiţioasă. Având şansa să lucrez cu o parte dintre ei în trecut, doar că în alte contexte, m-am convins de calitatea umană şi profesională deosebită. Şi sunt nerăbdător să îmi aduc şi eu contribuţia la îndeplinirea misiunii de a transforma DONA în cel mai cunoscut, iubit şi respectat nume de farmacie din România”, a spus Hofmann.

Cu o cifră de afaceri de peste 230 milioane euro, grupul DONA reunește 327 de farmacii deținute de 12 companii antreprenoriale cu capital privat românesc.

German
Citește articolul precedent:
Am aflat ce aduce nou sectorul agricol 2018 la „Romanian Food and Agribusiness Conference”!

Pe 9 noiembrie 2018, BusinessMark a organizat cea de-a VI-a ediție a conferinței ‘Romanian Food & Agribusiness Conference’ la Hotel...

Închide