DPD România a lansat un nou serviciu de livrare și expediere a coletelor, prin automate poștale și oficii în București

DPD România, una dintre cele mai mari companii de curierat expres și coletărie de pe piaţa locală, a investit 1,2 milioane euro în lansarea unui nou serviciu de livrare și expediere a coletelor, printr-o rețea de automate poștale și oficii amplasate în spații comerciale, clădiri de birouri și locații proprii.

„Dinamismul care caracterizează piața comerțului electronic ne motivează să venim cu soluții inovatoare care să acopere nevoile partenerilor noștri din industria e-commerce și nu numai, oferindu-le noi modalități flexibile de livrare și expediere. Suntem convinși că noul serviciu DPD Collect va aduce un plus de valoare calității serviciilor oferite, pentru o experiență completă de livrare”, a declarat Lucian Aldescu, CEO DPD România.

Serviciul DPD Collect se adresează tuturor segmentelor de business (B2B, B2C), precum și persoanelor fizice, fiind accesibil prin accesarea aplicației myDPD. Printre noutățile acestei soluții se numără: un cost redus, timp de livrare de 24 ore, disponibilitate extinsă a coletului (de până la 5 zile lucrătoare) și flexibilitate în ceea ce privește preluarea și livrarea, arată compania.

„Pentru locațiile automatelor poștale am ales atât spații comerciale, cât și de business, accesibile oamenilor în traseul lor zilnic și cu un program flexibil pentru ridicarea și expedierea coletelor. Astfel, locuitorii din orașele în care acest serviciu este activ și care doresc să își ridice sau să expedieze singuri coletul au de acum posibilitatea să facă acest lucru”, a mai spus Aldescu.

DPD Collect este disponibil din luna septembrie în peste 50 de locații din București, iar până la finalul anului compania estimează extinderea la nivel național, printr-o rețea de 100 de puncte, în principalele orașe din România. Anul viitor, rețeaua ar urma să crească până la 300 de unități.

Cu o echipă de peste 1.200 de angajați și francizori și având acces la o rețea europeană de 16.000 de sedii Pickup, DPD România livrează anual peste 9 milioane de colete. Compania de curierat, parte a grupului GeoPost, a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 26,8 milioane euro.

German
Citește articolul precedent:
Knauf Insulation estimează afaceri de peste 13 mil. euro în acest an, mai mari cu 5%

Knauf Insulation, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața locală de materiale izolante, estimează că va încheia acest...

Închide