Edenred România lansează o soluție digitală pentru managementul cheltuielilor de business

Compania Edenred, lider mondial în domeniul cardurilor și tichetelor preplătite pentru companii, și-a extins oferta din România cu o soluție integrată pentru managementul digital al cheltuielilor de afaceri.

Noua linie de business, Spendeo, include un card preplătit pentru angajați, care pot fi utilizate pentru plăți naționale și internaționale în rețeaua MasterCard, integrate cu o platformă online pentru administrarea cheltuielilor şi cu aplicaţie mobilă pentru utilizatori.

Soluția se adresează companiilor care doresc să elimine procesarea manuală a deconturilor, să simplifice fluxul de aprobare a cererilor de fonduri și să îmbunătățească controlul asupra cheltuielilor efectuate de angajați.

Prin lansarea unei noi linii de business în România, Edenred urmează strategia grupului, de dezvoltare în noi domenii de expertiză, precum managementul cheltuielilor profesionale, şi îşi propune să atingă o creştere de 30% până în 2020.

„Soluția Spendeo by Edenred a fost deja lansată cu succes în Franţa, Italia, Polonia şi Spania. Grupul Edenred are peste 20 de ani de experienţă în soluții de Expense Management pentru piaţa B2B şi ne dorim să sprijinim și companiile din România oferindu-le noi soluţii pentru administrarea cheltuielilor de afaceri”, a declarat Vianney Du Parc, directorul general al Edenred România.

Pentru companii, administrarea cheltuielilor profesionale efectuate de angajați este unul dintre procesele cele mai  consumatoare de timp și resurse în departamentele financiare. Gestiunea cheltuielilor profesionale presupune păstrarea de numerar permanent în companie şi implică proceduri complicate de returnare a fondurilor de către angajați, fluxuri greoaie de aprobare a deconturilor și dificultății în generarea rapoartelor. Toate acestea se traduc prin volum de muncă ridicat, birocrație și control redus asupra cheltuielilor efectuate de angajați.

Un studiu de piață realizat de Edenred arată că 85% dintre companiile românești utilizează banii numerar sub formă de avans sau transferă fonduri în conturile de salariu ale angajaților, deconturile se efectuează utilizând formulare pe hârtie în 80% din cazuri iar 82% dintre companii se declară nemulțumite de controlul limitat pe care îl au asupra cheltuielilor efectuate de angajați.

Soluția Spendeo asigură administrarea eficientă a fluxului de cheltuieli, de la avans la decontare, fără birocrație, cu o mai bună urmărire şi raportare financiară în timp real, optimizând în acelaşi timp controlul şi costurile.

Cardul Spendeo este un card de plată preplătit, securizat cu cip şi cod PIN şi permite plăţi contactless.

Angajaţii pot utiliza cardurile pentru a plăti cheltuielile de afaceri, cum ar fi mese de protocol, transport, cazare, dar şi cheltuieli de întreţinere a maşinilor de companie sau achiziţii de software. Angajatorii pot transfera fonduri către cardurile angajaţilor în timp real prin platforma online, încărcându-le cu sumele solicitate de angajaţi.

Aplicaţia mobilă Spendeo permite utilizatorilor cardurilor să efectueze diverse acţiuni precum verificarea soldului, solicitarea de fonduri sau crearea deconturilor, blocarea cardului sau reamintirea PIN-ului. Aplicaţia permite angajaţilor care folosesc carduri Spendeo să ataşeze imagini scanate ale chitanţelor sau facturilor, simplificând procedurile de verificare în departamentele financiare.

”Vrem să sprijinim companiile din România în drumul lor spre digitalizare şi furnizăm soluţii personalizate la nevoile acestora. Spendeo by Edenred este o soluţie simplă pentru companiile care caută căi de a-şi îmbunătăţi controlul asupra cheltuielilor şi vor să câştige economii de costuri. Soluţia Spendeo ajută la eliminarea administrării numerarului în companii, ceea ce înseamnă o creştere în productivitate şi satisfacţie datorită procedurilor simplificate pentru deconturi, un control mai bun şi o optimizare a costurilor efectuate de angajaţi. În plus, companiile pot opta pentru integrarea platformei cu soluţiile de ERP şi Payroll existente, fără alte investiţii în infrastructura IT”, a afirmat Iulian Alexe, Business Development şi Expense Management Director la Edenred România.

Pe plan internaţional, Edenred are o experiență de peste 20 de ani în dezvoltarea soluțiilor pentru cheltuieli profesionale. Cu un volum emis de peste 18,3 miliarde de euro la nivel mondial, Edenred este cel mai mare emitent de tichete și carduri preplătite pentru companii atât în România, cât și la nivel internațional.

German
Citește articolul precedent:
HORNBACH prezintă stilurile primăverii pentru amenajarea locuinţei

4 noi stiluri de amenajare special concepute de Hornbach – Graphic Style, Botanic Spirit, Miami Beach şi The New Chic...

Închide