eMAG a alocat 50 mil. euro pentru investiții în 2016 și a bugetat un nivel similar în acest an

eMAG, lider al pieței de comerț online din România, a investit 50 de milioane de euro anul trecut, în principal în dezvoltarea internațională și tehnologii, iar pentru 2017 are la dispoziție un buget similar, o parte din fonduri urmând să fie direcționate în zona de logistică.

Investițiile de anul trecut au susținut dezvoltarea tehnologiei (24 milioane euro) și extinderea internațională (23 milioane euro). În plus, compania a alocat un milion de euro în dezvoltarea logistică și 2 milioane de euro pentru formarea angajaților.

eMAG a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 2,02 miliarde lei în România, cu 45% mai mult față de 2015, avansul fiind susținut de investițiile în tehnologie și dezvoltarea eMAG Marketplace, care a ajuns în prezent la peste 3.500 de selleri.

La nivelul întregului grup, eMAG a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 3,12 miliarde de lei.

„eMAG a devenit o destinație atât pentru clienți, cât și pentru orice comerciant și pentru oameni talentați. Acționăm într-o piață globală și suntem conectați la tendințele globale, în care regula jocului este să inovezi mereu pentru a fi relevant. Asta presupune o investiție constantă, prin care le oferim clienților o experiență foarte bună de shopping, angajaților un loc care le pune în valoare talentul și partenerilor o platformă prin care își pot crește business-ul într-o economie care se schimbă rapid”, a declarat  Iulian Stanciu, CEO eMAG.

În 2016, traficul total eMAG a urcat până la 270 de milioane de vizite, cu două luni, septembrie și decembrie, în care mobile-ul a adus peste 60% dintre acestea. Pentru 2017, compania prognozează că traficul din mobile va depăși pragul de 70%, dintr-un total de aproximativ 379 de milioane de vizite estimate pe site.

În 2017, portofoliul eMAG va ajunge la aproximativ 2 milioane de produse, prin diversificarea unor categorii care atrag tot mai mulți clienți online, respectiv Home & Deco, Auto, Bricolaj, Articole pentru copii și jucării, Sport și Fashion, creșterea ofertei urmând să fie susținută și de sellerii parteneri în eMAG Marketplace.

Pentru îmbunătățirea timpului de livrare, eMAG va ajunge la peste 600 de puncte de livrare în parteneriat cu Poșta Română și intenționează să extindă rețeaua de showroom-uri din țară. În plus, retailerul va extinde la nivel național și serviciul de livrare în două ore, în orașele cu showroom, și va introduce opțiunea de livrare pe intervale orare, inclusiv în week-end.

Pe de altă parte, eMAG pregătește un card de credit pentru cumpărături, în a doua jumătate a anului.

Grupul eMAG, care include și Conversion, PC Garage, Depanero și FashionDays, are peste 3.800 de angajați, din care 650 se ocupă de dezvoltarea IT.

Companie românească fondată în 2001, eMAG este prezentă și în Bulgaria, Ungaria și Polonia.

German
Citește articolul precedent:
Oportunități de colaborare între Austrian Business Agency și Ministerul pentru Mediul de Afaceri

Alexandru Petrescu, ministrul pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat a avut, marți, o întâlnire cu reprezentanții conducerii Agenției pentru...

Închide