eMAG și Raiffeisen Bank au lansat un card co-branded de cumpărături Mastercard

Retailerul eMAG a lansat, în parteneriat cu Raiffeisen, un card de cumpărături co-branded, prin care clienții beneficiază de plata în rate fără dobândă și sunt recompensați cu puncte de loialitate de până la 10% din valoarea produselor vândute de eMAG și de partenerii din Marketplace.

Cardul de credit Mastercard poate fi folosit pentru tranzacții oriunde în lume.

„Prin lansarea cardului de cumpărături eMAG de la Raiffeisen Bank, ne dorim să le oferim clienților eMAG beneficii pentru achizițiile curente, o soluție facilă pentru finanțarea cumpărăturilor, dar în același timp, să le și recompensăm fidelitatea. Astfel, clienții eMAG pot beneficia de un număr extins de rate fără dobândă și pot acumula puncte de loialitate pentru achizițiile din eMAG, pe care le pot utiliza direct din contul de client eMAG”, a declarat Mircea Balica, Payments Platforms Manager eMAG.

Cu ajutorul noului card de cumpărături, clienții eMAG beneficiază simultan de puncte de loialitate eMAG, care pot fi folosite la comenzi ulterioare plasate pe eMAG, și de rate fără dobândă, în funcție de produsul cumpărat, de până la 24 de luni. Punctele pot fi administrate din contul de client eMAG.

„Cardul de cumpărături co-branded pe care îl lansăm astăzi cu eMAG este un proiect important în strategia băncii, care ține cont de nevoile clienților și experiențele pe care putem să i le oferim. Prin acest produs, răsplătim experiența de cumpărare prin beneficii extinse și puncte de loialitate” a spus Gabriel Chenescu, Manager Card de Credit la Raiffeisen Bank.

Clienții pot face cumpărături de la eMAG și de la partenerii din Marketplace în valoare de până la 40.000 de lei. Suma poate fi achitată în mod obișnuit în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă, iar dacă nu doresc să achite în rate, clienții pot opta pentru plata integrală și pot beneficia de până la 56 de zile fără dobândă. În plus, toate produsele din gama Samsung pot fi plătite în 24 de rate fără dobândă.

„Ne bucurăm să putem contribui la implementarea acestui card alături de doi parteneri de încredere. Această inițiativă se înscrie perfect în perimetrul eforturilor Mastercard de a utiliza tehnologia pentru a face din plățile sigure, simple și inteligente o realitate cotidiană pentru consumatorii români”, a afirmat Cosmin Vladimirescu, General Manager Mastercard România.

În cazul în care clienții doresc să renunțe la produsul primit, aceștia au la dispoziție 30 de zile pentru a-l returna, iar suma plătită va fi restituită integral în contul aferent cardului de credit.

German
Citește articolul precedent:
Athénée Palace Hilton are un nou director de operațiuni

Georg Pucker, cu o experiență de peste 15 ani în industria ospitalității, a preluat funcția de director de operațiuni al...

Închide