Epson lansează 28 de proiectoare cu funcții smart pentru școli și companii

Subsidiara locală a grupului japonez Epson lansează patru serii noi de proiectoare pentru mediul corporativ, pentru întreprinderile mici și mijlocii, dar și pentru mediul educațional din România.

„Ne-am păstrat poziția de lider pe piața de proiectoare pentru că am adus constant pe piață noi tehnologii și o ofertă vastă de modele. Acum lansăm nu mai puțin de 28 de proiectoare în patru serii adresate corporațiilor, IMM-urilor sau școlilor. Cu un portofoliu atât de extins, orice client va găsi modelul potrivit la noi, indiferent de specificațiile cerute. Inovația stă în ADN-ul Epson și, cu noua gamă și noile tehnologii, ne vom menține prima poziție în piață și în 2017”, a declarat Simona Decuseară, Sales & Marketing Manager Epson pentru piețele din România și Bulgaria.

Seriile EB-1700 și EB-2000 sunt concepute pentru prezentări Full HD eficiente, pentru companiile care au nevoie de soluții ultra-portabile sau de modele cu funcţii avansate pentru partajarea în rețea.

În plus, seria EB-1400 este concepută pentru modul de lucru modern, în colaborare, fie că participanții se află în aceeași cameră sau lucrează prin Skype din zone diferite ale globului.

EB-1795F are numeroase caracteristici „smart” și poate fi configurat ușor pentru o prezentare la minut, cum ar fi: identificarea automată a sursei, corecția trapezului pe orizontală și verticală, încadrare pe ecran și NFC pentru o conexiune rapidă cu smartphone-uri și tablete.

EB-2265U face parte dintr-o serie de modele potrivite atât pentru business, cât și pentru mediul educațional, pentru că oferă imagini de calitate mai mari, scalabile până la o dimensiune a ecranului de 300 de inci.

Modele din seria EB-1400 au fost concepute pentru spații de lucru moderne, în care se lucrează în colaborare. Proiectoarele au multiple posibilități de interactivitate și afișează o imagine de până la 100 de inci. De exemplu, cu modelul de top EB-1460Ui, participanții pot susține prezentări în timp ce împart ecranul cu un coleg printr-o conferință video Skype.

Seria EB-600 oferă interactivitate și o conectivitate avansată pentru sălile de curs unde este nevoie de o imagine de calitate pentru captarea atenției celor prezenți. Aceste proiectoare de top pentru distanțe ultra-scurte utilizează cea mai nouă tehnologie și permit partajarea conținutului prin modalități multiple de interactivitate.

Pentru prezentări cu un auditoriu larg, modelul de top al gamei, EB-696Ui oferă funcționalități de împărțire a ecranului, interactivitate în ecrane multiple și are capacitatea de a controla direct o cameră pentru documente. În plus, dispune un difuzor de 16 W integrat și de o intrare pentru microfon.

Compania a vândul anul trecut 16.800 de imprimante, ajungând astfel la o cotă de piață de 34%, față de nivelul de 23% bifat în 2015. Valoric, vânzările Epson România din acest sector s-au ridicat la 3,3 milioane euro. Pe segmentul de videoproiectoare, cota companiei pe piața locală se plasează la 32% în volum, respectiv la 29% din punct de vedere valoric.

Epson, un lider global în tehnologie, are în portofoliu o gamă de produse care cuprinde de la imprimante cu jet de cerneală şi sisteme de imprimare digitală până la proiectoare 3LCD, ochelari inteligenţi, sisteme de detecţie şi roboţi industriali.

Condus de Seiko Epson Corporation din Japonia, grupul Epson are aproape 73.000 de angajaţi în 91 de companii din întreaga lume.

SHARE ARTICOL

  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • LinkedIn
German
Citește articolul precedent:
A doua ediţie „Ascensiunea în mediul de business prin limba germană”, un eveniment HR despre proiectele de training de limba germană

Centrul de Limbi Străine A_BEST organizează pe 23 martie cea de-a doua ediţie a evenimentului „Ascensiunea în mediul de business...

Închide