Farmec Cluj-Napoca se extinde prin lansarea francizei pentru magazinele Gerovital

Magazinul Gerovital din Bacău, lansat în sistem de franciză

Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, a lansat oficial sistemul de franciză pentru magazinele Gerovital, prima unitate de acest tip fiind inaugurată marți, la Bacău.

Strategia de extindere prin proiectul de francizare vine ca urmare a creșterii businessului, a vânzărilor înregistrate de rețeaua magazinelor de brand în ultimii trei ani și a numărului ridicat de cereri din partea consumatorilor pentru deschideri de noi unități, arată compania.

Astfel, după aproape un an de pregătiri, Farmec a lansat această oportunitate de business pentru antreprenorii din România, dar și din străinătate, care vor să devolte o afacere în domeniul cosmeticelor.

„Pentru multe companii de rangul Farmec, franciza reprezintă o strategie de extindere rapidă, însă, pentru noi, înseamnă ocazia ideală de a pune bazele unei culturi antreprenoriale puternice alături de francizații noștri, prin încurajarea acestora să înceapă o afacere românească, definită prin valori, precum inovația, calitatea, eficiența și tradiția”, a declarat Mircea Turdean, directorul general Farmec.

Bugetul pentru deschiderea unei francize Farmec în România este de aproximativ 50.000 de euro, mai mult de jumătate din această sumă urmând să fie alocată amenajării magazinului Gerovital. 

Farmec oferă fiecărui francizat un pachet de know-how complet, de la consiliere și sprijin pentru deschiderea magazinului, până la tehnici de vânzare și programe de pregătire periodice despre relația cu clienții și training-uri despre produsele existente și cele nou lansate.

În paralel cu sistemul de franciză, Farmec continuă și dezvoltarea magazinelor de brand proprii. Compania va inaugura miercuri un nou magazin Gerovital, în Băneasa Shopping City –cel de-al 20-lea magazin Gerovital din țară și cel de-al 27 din rețeaua de unități comerciale  Farmec.

Reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprinde opt magazine Farmec (Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara), 20 magazine Gerovital (Cluj-Napoca, București, Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea şi Râmnicu Vâlcea), alături de magazinul din Bacău, deschis prin sistemul de franciză.

Produsele din portofoliul Farmec Cluj-Napoca, o companie cu capital integral românesc, sunt comercializate în aproximativ 30 țări.

German
Citește articolul precedent:
ABB susține educația generației viitoare de ingineri din România

Un echipament UniGearZS1 Digital nou ABB a fost sponsorizat de ABB pentru Laboratorul Facultății de Energetică din cadrul Universității “Politehnica”...

Închide