Flotă record de 135 MINI livrată în România către British American Tobacco

Flota glo

Sfârşitul de an a marcat vânzarea unei flote fără precedent pentru BMW Group România şi dealerul MINI Automobile Bavaria Group: 135 de autovehicule MINI devin flota oficială a glo, cel mai nou și mai inovator produs de încălzire a tutunului destinat fumătorilor adulți din portofoliul British American Tobacco, liderul pieței tutunului din România. Flota va fi compusă din 120 de modele MINI Cooper Hatch 5 uşi şi din 15 MINI Cooper D Countryman.

Acest eveniment marchează două recorduri absolute pentru BMW Group România: este cea mai mare flotă MINI din Europa de Sud-Est, cea mai mare flotă BMW Group în România şi, implicit, cea mai mare livrare punctuală către un client. Cele 135 de automobile s-au livrat pe parcursul a două săptămâni, în lunile noiembrie şi decembrie.

“Faptul că modelele MINI vor fi folosite ca un instrument promoţional, arată atractivitatea mărcii noastre. Factorul „cool” al modelor MINI este neegalat în segment. Şi este completat de o ofertă de servicii foarte puternică care include soluţii de finanţare şi service avantajoase”, a declarat Wolfgang Schulz, director general BMW Group România.

Noile modele vor fi folosite de echipa glo din întreaga țară. Pentru că glo încălzește tutunul din Neostikuri în loc de a-l arde, creează vapori cu gust natural de tutun, dar care conțin, în medie, cu 90 – 95% mai puține substanțe nocive decât fumul de țigară. glo produce mai puțin miros decât o țigaretă și nu generează scrum*.

glo înseamnă simplitate și inovație: un singur aparat, un singur buton, niciun dispozitiv extern de încarcare și o baterie care, încarcată complet, este suficientă pentru consumul a până la 30 de Neostiks. Am ales fără ezitare MINI pentru că valorile glo se regăsesc perfect în ergonomia și spiritul avangardist care caracterizează această mașină”. a declarat Richard Widmann, Area Director Southern Central Europe în cadrul British American Tobacco.

BMW Group

Datorită celor patru mărci ale sale – BMW, MINI, Rolls-Royce şi BMW Motorrad -, BMW Group este liderul mondial al constructorilor premium de automobile şi motociclete şi oferă servicii financiare şi de mobilitate premium. În calitate de companie ce operează la nivel global, BMW Group dispune de 31 de facilităţi de producţie şi asamblare în 14 ţări şi are o reţea de vânzări în peste 140 de ţări.

În 2016, BMW Group a vândut, la nivel mondial, aproximativ 2,367 milioane de automobile şi 145.000 motociclete. Profitul brut a fost de aproximativ 9,67 miliarde de euro, iar veniturile au fost de 94,16 miliarde de euro. La 31 decembrie 2016, BMW Group dispunea de o forţă de muncă de 124.729 de angajaţi.

Dintotdeauna, succesul BMW Group s-a bazat pe gândirea pe termen lung şi pe acţiunea responsabilă. Astfel, compania a pus bazele unei dezvoltări durabile în plan ecologic şi social prin lanţul de valori, responsabilitatea vastă a produselor şi un angajament clar pentru conservarea resurselor ca parte integrantă a strategiei sale.



German
Citește articolul precedent:
Plaza
Program special de sărbători pentru București Mall și Plaza România

În perioadă sărbătorilor de iarnă din acest an, București Mall și Plaza România vor funcționa după un program special. Atât Plaza...

Închide