Germanii de la Kaufland lansează un nou concept de magazin în România

Retailerul german Kaufland a lansat în România un nou concept de hipermarket, implementat în premieră în primul magazin deschis pe piața locală, Kaufland Colentina, care a fost complet reamenajat.

Transformările includ raioane noi – precum Sushi Bar, Fresh Bar, Sandwich Bar, rotiserie interioară, vitrine tip bar cu self-service, sortimente noi de produse proaspete gata de servire, vitrine cu servire asistată și signalistică supradimensionată la raioane, precum și un design nou, implementat atât în interior, cât și în exterior – la punctul Grill și în parcare.

De asemenea, magazinul are o poziționare nouă a raioanelor. Raioanele cu articole complementare au la bază studii făcute în magazin pentru obiceiurile de consum, preferințe sau frecvența achiziției.

Magazinul include și cele mai recente concepte lansate de Kaufland, Tabac Shop și buticul de frumusețe K-Beauty, un spațiu ce oferă produse cosmetice, machiaj și parfumerie, dotat cu casă proprie de marcat și consultanți specializați pentru vânzare asistată.

În parcarea magazinului, Kaufland pune la dispoziție și o infrastructură de reciclare de tip self-service, cu automate speciale pentru trei tipuri de ambalaje.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.270 de magazine în șapte țări și o rețea de 126 de magazine în România.



German
Citește articolul precedent:
Investițiile străine, un factor de creștere și de competitivitate

Investițiile străine din România se ridică la 75 de miliarde de euro, bani care se regăsesc în toate sectoarele economiei...

Închide