Germanii de la Miele și-au majorat afacerile din România cu peste 50%

Producătorul german de electrocasnice premium Miele a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 24,5 milioane de lei pe piața din România, în creștere cu 56%, categoriile de produse cu cele mai bune vânzări fiind aspiratoarele, mașinile de spălat rufe, uscătoarele și mașinile de spălat vase.

„Am asistat anul trecut la o creștere semnificativă a pieței de electrocasnice din România, cu focus pe segmentul premium, deci există deja o tendință în privința clienților de a se orienta către gama premium. Clienții apreciază calitatea aparaturii electrocasnice căreia i se acordă tot mai multă importanță și încep să înțeleagă de ce calitatea costă și care sunt avantajele unor astfel de produse”, a declarat Loredana Butnaru, director Miele România.

Cea mai importantă investiție realizată de grupul german în România anul trecut, în valoare de 100.000 euro, a vizat inaugurarea magazinului Miele Point în București, pe Calea Dorobanți. La finalul lui 2016, rețeaua de magazine exclusive Miele din România număra șapte unități, în cadrul acestora fiind comercializate doar produsele brandului. Compania intenționează să continue în acest an investițiile în dezvoltarea rețelei de magazine.

Pe lângă majorarea volumului de vânzări pe produse electrocasnice, firma a bifat în 2016 și creșteri semnificative ale livrărilor de detergenți și produse de întreținere din gama Miele.

Compania Miele este o afacere de familie, fondată în 1899. În prezent, grupul german este cel mai mare producător independent de echipamente electrocasnice din lume, cu peste 17.700 de angajați. În anul financiar 2014/2015, Miele a înregistrat vânzări în valoare totală de 3,49 de miliarde de euro.

German
Citește articolul precedent:
SAP a depășit obiectivele financiare pentru 2016 și a înregistrat creșteri substanțiale în segmentul Cloud

Compania a anunțat și noi obiective pentru 2020 Compania a înregistat în 2016 venituri totale de peste 22 miliarde euro...

Închide