GfK a preluat compania specializată pe paneluri digitale Netquest

Compania de cercetare GfK a achiziționat Netquest, cel mai important furnizor de paneluri online pentru cercetarea ad-hoc, cu o prezență puternică pe piețele din Spania, Portugalia și America Latină.

Contractul a fost semnat la începutul lunii februarie și include, de asemenea, filiala Wakoopa, un important furnizor de tehnologie de măsurare comportamentală pasivă pe mai multe dispozitive.

În urma acestei tranzacții, GfK va beneficia de implementarea noilor paneluri digitale și de extinderea panelurilor existente la nivel mondial. În plus, GfK își va extinde mai rapid soluția Crossmedia Link în țările Americii Latine, iar acoperirea afacerilor Netquest și Wakoopa devine globală.

Netquest este cel mai important furnizor de paneluri digitale de înaltă calitate pe mai multe dispozitive și de date privind comportamentul consumatorilor în Spania, Portugalia și America Latină, acoperind 21 de țări în total.

Prin filiala Wakoopa, compania oferă și un software de monitorizare, servicii tehnologice și suport în colectarea de date comportamentale pe mai multe dispozitive – toate disponibile la nivel global.

„Suntem încântați de acest nou pas în călătoria noastră digitală și așteptăm cu nerăbdare să îi primim pe toți angajații Netquest și Wakoopa în cadrul GfK. Ambele companii împărtășesc aceeași viziune strategică – datele comportamentale măsurate în mod pasiv, combinate cu alte surse de date, vor fi esențiale în oferirea de soluții lider în industrie pentru clienții din întreaga lume. Vom îmbina expertiza puternică în paneluri digitale a companiei Netquest cu soluțiile noastre, inclusiv cu tehnologia Nurago deja existentă. Tranzacția ne oferă oportunitatea de a ne sprijini mai bine clienții, dar și de a crește armonios în arena digitală”, a declarat Matthias Hartmann, CEO-ul GfK.

Noul business achiziționat va fi integrat în sectorul GfK Consumer Experices, iar GfK intenționează să extindă activitățile curente ale Netquest și Wakoopa la nivel global.

Cu peste 1,3 milioane de consumatori în panelurile sale din America Latină, Spania și Portugalia, Netquest deservește în primul rând companii de cercetare de piață, mari corporații din diferite industrii și companii media. Netquest va continua să funcționeze sub același nume.

Netquest, înființată în anul 2001, are sediul central în Barcelona și sucursale în Madrid, Lisabona, Mexic, Sao Paolo, Santiago de Chile, Bogota, și New York. În urma tranzacției, compania va continua să funcționeze sub același nume.

Filiala Wakoopa se află în Amsterdam. În total, compania are în prezent 220 de angajați.

Compania GfK (Gesellschaft für Konsumforschung), activă și în România, a fost înființată în urmă cu 75 de ani în Germania și este în prezent una din cele mai mari organizații de cercetare de piață din lume.

German
Citește articolul precedent:
Scăderea dramatică a prețului la petrol a adus OMV Petrom pe pierderi

Producătorul de țiței și gaze Petrom (SNP) a înregistrat anul trecut o pierdere netă de 690 milioane lei (155 milioane...

Închide