Grupul austriac Eglo Leuchten aniversează 25 de ani de activitate în România, unde a realizat investiții de peste 10 mil. euro

Filiala românească a producătorului de corpuri de iluminat Eglo Leuchten Austria aniversează 25 de ani de activitate pe piața locală, perioadă în care a realizat investiții de peste 10 milioane de euro, în dezvoltarea rețelei de show-room-uri proprii, angajați, magazine partenere și platforma proprie online.

„Cu o cifră de afaceri de 5,9 milioane de euro anul trecut, planul nostru pe termen mediu este să deschidem magazine proprii în toate orașele cu peste 200.000 de locuitori, având în vedere un apetit în creștere pentru produse calitative de design interior pe piața românească”, a declarat Cătălin Dumitrașcu, General Manager, Eglo România.

În contextul sistemului de work from home din ultimul an și al menținerii unui sistem hibrid pe termen mediu, specialiștii Eglo estimează o creștere de 15% pentru corpurile de iluminat pentru birou.

În ultimul an, Eglo a investit în digitalizare și perfecționarea platformei online, care îi permite să livreze acum în întreaga țară. Vânzările online au crescut cu 200% în intervalul aprilie 2020-aprilie 2021 și își mențin trendul ascendent, arată compania.

Odată cu lansarea gamei EGLO Professional la nivel internațional, compania intenționează să abordeze segmentul Business to Business cu soluții personalizate.

„Putem deservi dezvoltatorii de parcuri logistice cu soluții de iluminat industrial pentru hale, precum și investitorii în proiecte de birouri sau clădiri comerciale cu soluții spectaculoase de iluminat interior și exterior, respectând cele mai performante cerințe de proiectare”, a mai spus Dumitrașcu.

German
Citește articolul precedent:
Aproximativ 200 de pacienți români au beneficiat de consultație medicală online cu specialiștii spitalului Wiener Privatklinik din Viena

Centrul medical virtual WPK Online Healthcare Center, înfiinţat de Wiener Privatklinik, unul dintre cele mai mari spitale private din Austria...

Închide