HORNBACH exploreaza stimulii senzoriali si tactili in noua campanie de publicitate

Și în această primăvară, Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţii şi grădinărit, demarează o nouă campanie de publicitate
prin care le reamintește oamenilor de senzațiile și emoțiile specifice activităților de meşterit.  

Astfel, prin campania intitulată „Trăiești! Mai știi cum e?”, Hornbach și-a propus să exploreze simțurile vizuale și tactile ale celor pentru care proiectele de tip DIY (Do-it-Yourself) reprezintă o călătorie în lumea simțurilor, dar și soluția de a se deconecta de la activitatea cotidiană.

„Să realizezi lucruri mari cu mâinile goale este un sentiment unic, cunoscut de orice meșter. În special acum, primăvara, proiectele din casă și grădină invită la atingere și la experimentare. De aceea, dorim să le aducem aminte oamenilor cât de frumos este sentimentul de a trăi momentul, de a mirosi, atinge sau savura, din toate punctele de vedere, ceea ce lucrează”, a explicat Mugurel-Horia Rusu, Directorul General al Hornbach România.

Potrivit acestuia, campania din acest an promovează emoția ce este simţită atunci când sunt întreprinse proiecte de bricolaj, fiind desfășurată pe multiple canale media, printre care TV, online, social media, dar și printr-o componentă interactivă de outdoor.

Cu o plăcere deosebită și bucurie de viață, protagonistul noului spot TV se târăște pe burtă pe pietricele, descoperă duritatea și suprafețele de lemn și se bălăcește nestingherit în nămolul viitorului său iaz de grădină. La finalul spotului, chipul eroului HORNBACH nu mai are nevoie de nicio explicație, acesta reprezentând întocmai expresia fericirii.

Spotul din acest an a fost transpus în practică de către talentatul regizor australian Tom Noakes, cu ajutorul casei de producție Partizan. În acest context, este interesant faptul că aproape întreaga filmare a fost realizată fără efecte speciale de amploare, iar amenajarea platoului, care a durat mai multe săptămâni, este remarcabilă.

Mai mult, „sentimentele pure“ constituie și subiectul declinării digitale a campaniei. Pe site-ul dedicat – www.hornbach.ro/traiesti Hornbach oferă posibilitatea utilizatorilor de a asculta sunetele specifice fiecărui material conform principiului ASMR (Autonomous Sensory Meridian Response – Răspunsul Senzorial Meridian Autonom), care reprezintă o implicare emoțională, în condiții spectaculoase, prin sistemul auditiv. De altfel, folosind o tehnică specială de înregistrare, site-ul campaniei reușește să transporte, într-o manieră impresionantă, aderența materialelor prin intermediul sunetelor. Peste 20 de astfel de clipuri în stilul HORNBACH formează concomitent nucleul comunicării în mediul digital.

De asemenea, contactul cu materialele și cu elementele naturale sunt factorii principali pe care Hornbach mizează și în transpunerea corespunzătoare a campaniei într-un proiect interactiv de outdoor, acesta urmând a fi implementat în București, Braşov, Timișoara și Sibiu.

Despre Hornbach România

HORNBACH  este o companie multinaţională, de familie, care a înregistrat în exercițiul  financiar  2014/2015 (data bilanțului: 28 februarie) o cifră de afaceri  (netă) de peste 3,5 miliarde de Euro, în creștere cu 6% comparativ cu perioada anterioară.

Fondată   în  anul  1877,  HORNBACH  este  singura  companie  din  domeniul construcțiilor  și  grădinăritului  care  se poate mândri cu o istorie de 5 generații.  În  acest  moment,  concernul  deține  153 de magazine mixte de materiale  de construcții și grădinărit, în nouă țări din Europa (Germania, Austria,  Olanda,  Luxemburg, Elveţia, Cehia, Slovacia, Suedia şi România), dintre care 6 în România (Bucureşti  Berceni, Bucureşti Militari, Bucureşti Baloteşti, Braşov, Timişoara şi Sibiu).

Conceptul  comercial  și  gama de produse sunt orientate în întregime către sprijinirea  proiectelor  clienților.  HORNBACH garantează acestora prețuri mereu  mici,  fiind  lider  de  piață  pe acest segment. În plus, calitatea excelentă a consultanţei şi a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumărate studii și teste independente.

Prin  pionierat,  ca  de  exemplu  deschiderea  primului  magazin  mixt  de materiale  de  construcție  și  articole  de  grădinărit (1968), a primului megastore  (1980)  și  a  primului  magazin  de materiale de construcții cu conceptul  drive-in  (2003),  HORNBACH  își  dovedește  în permanență forța inovatoare.  De  decenii,  HORNBACH este considerat un angajator de top, în acest   moment  având  16.500  de  angajați  care  contribuie  la  succesul companiei, dintre aceștia peste 770 activând  în România.

German
Citește articolul precedent:
REAL ESTATE & CONSTRUCTION FORUM

În data de 30 martie 2016, la Hotel Radisson Blu din București, va avea loc cea de-a doua ediţie a...

Închide