Kaufland a bugetat investiții de 200 mil. euro pentru extinderea și modernizarea rețelei din România

Inaugurarea magazinului din cartierul Odăi

Kaufland România a bugetat investiții de 200 milioane de euro în următorul an financiar (martie 2018 – februarie 2019) pentru extinderea și modernizarea rețelei de magazine.

Retailerul a deschis sâmbătă, 17 februarie, magazinul cu numărul 119 al rețelei și cel de-al 13-lea din Capitală. Hipermarket-ul, localizat în cartierul Odăi, pe șoseaua Alexandriei, are o suprafață de vânzare de 3.414 metri pătrați, încadrată într-o suprafață totală de 5.201 metri pătrați.

Parcarea asigură 239 de locuri pentru mașini, dintre care șase locuri pentru familii și zece pentru persoane cu dizabilități. Cei care folosesc bicicleta ca mijloc de transport au la dispoziție 12 rastele.

Prin această investiție, Kaufland România creează peste 130 de noi locuri de muncă.

 „Ne menținem dinamici și continuăm extinderea rețelei în întreaga țară, inclusiv în Capitală, unde considerăm că mai există potențial de dezvoltare. Noul magazin aduce și un sprijin însemnat pentru comunitatea locală, din mai multe puncte de vedere. Este unul dintre hipermarket-urile cu cel mai mare număr de angajați și ne bucurăm că astfel reușim să creăm noi locuri de muncă. În același timp, și acest magazin oferă un sortiment axat pe produse din România, în proporție de peste 50%, iar sprijinind cumpărarea acestora, încurajăm economia locală”, a declarat Valer Hancaș, Director Comunicare & Corporate Affairs, Kaufland România.

Pentru anul financiar următor, care începe în martie, compania a bugetat investiții de 200 milioane euro în extinderea și modernizarea rețelei, având în plan deschiderea a 10 magazine noi.

Retailerul german se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.250 de magazine în șapte țări.



German
Citește articolul precedent:
SIDF_1
Circa 10.000 de elevi vor învăța despre alimentația sănătoasă prin programul Selgros Sănătatea începe din farfurie

Pentru al șaselea an consecutiv, Selgros Cash&Carry România, împreună cu Chef Cezar Munteanu, derulează programul „Sănătatea începe din farfurie”. Acesta...

Închide