Kaufland lansează serviciul de livrări rapide la domiciliu printr-un parteneriat cu Glovo

Clienții Kaufland România pot comanda produse alimentare sau nealimentare din hipermarketurile retailerului utilizând aplicația Glovo, serviciul de livrare rapidă fiind lansat în luna august în București.

„Acesta este primul parteneriat lansat de Kaufland pentru a facilita accesul clienților la cumpărături folosind aplicația Glovo. Serviciul de livrare rapidă este disponibil în primă fază în București, urmând ca până la finalul acestui an să fie analizată lansarea și în alte orașe ale țării”, se arată într-un comunicat al companiei deținute de grupul german Schwarz.

Curierii Glovo asigură livrări în întreaga Capitală, fiind deserviți de magazinele Kaufland din Barbu Văcărescu, Mihai Bravu, Apărătorii Patriei, Tudor Vladimirescu și Basarab.

Sortimentul disponibil în prezent cuprinde peste 1.300 de articole, incluzând produse alimentare, produse cosmetice și pentru igiena personală, produse pentru copii, produse non-alimentare și de curățenie, respectiv hrană pentru animale.

„Parteneriatul cu Glovo este un prim pas pe care îl facem pentru a oferi clienților noștri un serviciu de livrare acasă sau la birou. Vrem ca toți clienții noștri să se bucure și de confortul de a avea o grijă în minus, atunci când sunt în criză de timp – produsele de pe lista de cumpărături aduse la ușă. Căutăm permanent soluții să ne adaptăm cât mai mult stilului de viață modern al clienților, însă fără a face rabat la calitate sau la procese care asigură calitatea și prospețimea. Pentru noi, acestea sunt prioritare, iar parteneriatul cu Glovo, care este tip pilot, în această fază, este ideal prin rapiditatea livrărilor – care în mare parte au loc prin mijloace de transport sustenabile, ceea ce se subscrie viziunii noastre privind grija față de mediu”, a declarat Valer Hancaș, Director Comunicare & Public Affairs Kaufland România.   

Glovo folosește în principal o flotă de curieri cu mijloace de transport sustenabile, precum biciclete și scutere, limita maximă a cumpărăturilor care poate fi transportată în prezent fiind de 9 kilograme per livrare.

„Acest parteneriat este unul foarte important pentru Glovo în contextul creșterii categoriei de livrări din supermarket. Glovo oferă clienților săi o soluție rapidă indiferent de natura produselor de care au nevoie. Ne concentrăm mai mult pe rezolvarea situațiilor punctuale, avantajul nostru în acest context fiind rapiditatea livrării, și nu volumul pe care îl livrăm. Ne bucurăm că începând de astăzi putem facilita clienților noștri accesul la gama variată de produse oferită de Kaufland”, a spus Victor Răcariu, General Manager al Glovo România.

Lansat anul trecut pe piața românescă, serviciul Glovo face livrări în București, Constanța, Iași, Cluj, Brașov, Timișoara și Craiova.



German
Citește articolul precedent:
Sodexo România își mută sediul în IRIDE Business Park

IMMOFINANZ, unul dintre cei mai mari proprietari de clădiri de birouri din București, a dat spre închiriere aproximativ 3.100 metri...

Închide