Kaufland România crește salariul minim în companie și acordă angajaților o zi de concediu în plus

Retailerul Kaufland, unul dintre cei mai mari angajatori din România, cu peste 15.000 de salariați, a anunțat creșterea salariului minim pentru lucrătorii comerciali din magazine, până la 2.000 lei brut, incluzând tichete de masă, precum și extinderea cu o zi a perioadei minime de concediu de odihnă anual.

În funcție de vechime, salariul unui lucrător comercial poate ajunge până la suma de 3.800 lei brut, aceasta cuprinzând sporuri și tichete de masă.

Creșterile salariale au loc periodic în companie, ultima fiind implementată în luna mai 2016. Noua majorare va avea loc efectiv de la 1 martie 2017.

În plus, Kaufland România a anunțat creșterea perioadei minime de concediu de odihnă anual, de la 21 la 22 lucrătoare. Mai mult, Kaufland oferă zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în companie, ajungând până la 25 de zile pe an, cu patru zile mai mult decât prevede legislația României.

Pe lângă acestea, compania recompensează implicarea angajaților săi în cauze sociale și acordă câte două zile libere plătite pe an pentru acțiuni de voluntariat.

„Credem că un mediu de lucru fresh te inspiră și te motivează, așa că ne-am dorit foarte mult să transformăm Kaufland în locul de muncă propice dezvoltării profesionale. Promovăm un stil de comunicare deschis, prin care să reducem barierele ierarhice, vorbim la per tu și încercăm să promovăm cultura ideilor proactive și chiar și a greșelilor. Personal, am o abordare de management în care sunt mai degraba coach, astfel încât echipa să aibă libertatea de a lua decizii și de a și le asuma. Cultura noastră este puternic axată pe oameni și punem preț pe dezvoltarea lor în companie. Avem o responsabilitate imensă față de echipa noastră, care vine odată cu statutul de cel mai mare angajator din România”, a declarat Marco Hössl, CEO Kaufland România.

Retailerul german se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.200 de magazine, în șapte țări. Kaufland, parte a grupului german Schwarz, este prezent în România de 11 ani, având un număr de 110 magazine.

German
Citește articolul precedent:
CSR Overview, a IV-a ediție

Conceptul de responsabilitate socială a migrat, în ultimii ani, spre sustenabilitate și abordare strategică în cadrul companiilor. Este sustenabilitatea parte...

Închide