Kaufland România deschide un magazin nou, cu facilități ecologice, în nordul Capitalei

Retailerul Kaufland România a deschis un nou magazin în București, pe Șoseaua Gheorghe Ionescu Sisești, ajungând la o rețea națională de 134 de unități.

„Cu numeroase facilități ecologice, automate de reciclare a ambalajelor din plastic, raioane cu sortimente extinse de legume-fructe, precum și un spațiu exterior de vânzare – cel mai nou magazin Kaufland deschis în nordul Bucureștiului oferă clienților un concept premium, pe o suprafață de vânzare de peste 3.000 metri pătrați”, arată compania, într-un comunicat.

Prin deschiderea noului magazin, al 16-lea din Capitală, Kaufland creează un număr de 100 de locuri de muncă.

Unitatea asigură 214 locuri de parcare, din care 9 pentru persoane cu dizabilități, 9 pentru părinți și rasteluri pentru biciclete.

Magazinul este dotat cu un raion extins de legume-fructe, cu un sortiment variat, vitrină cu servire asistată ce include și un raion de pește proaspăt, raioane de brutărie, produse congelate, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie.

Hipermarketul este prevăzut cu 8 case de marcat standard și alte 6 express tip self-service.

În exteriorul magazinului se află un punct Grill, iar în galeria comercială, clienții au acces la o zonă de Food Court, o farmacie și un salon de înfrumusețare cu coafor.

În plus, în parcare este amenajat și un spațiu special de vânzare a articolelor nealimentare de sezon.

Magazinul oferă facilități eco, fiind prevăzut cu două stații e-charge de încărcare a mașinilor electrice în regim Fast Charge, cu încărcare rapidă, în circa o oră.

Tot în parcare, clienții vor găsi un automat de reciclare tip self-service pentru trei tipuri de ambalaje – PET-uri (cu volum de până la 3 litri), sticlă și doze de aluminiu (cu volum de până la 1 litru), iar cei care reciclează astfel vor primi o sumă de bani sub formă de cupon de reducere ce poate fi folosit în magazin, arată compania.

„De asemenea, în magazin clienții pot recicla și ambalajele produselor de îngrijire personală sau de curățenie și vor primi în schimb cupoane cu 50% reducere la produse selecționate, conform campaniei lunare. Astfel, la intrarea în magazin, în spațiul special amenajat sub forma unei broscuțe țestoase, clienții pot depune sticle goale din plastic de șampon, balsam, gel de duș, cremă de corp, de față sau de mâini, apă de gură sau de săpun lichid, dar și recipiente goale de produse de curățenie, precum detergenți de haine sau de vase, soluții de curățare a bucătăriei, băii, pardoselii sau geamurilor”, se spune în comunicat.

Magazinul deschis este complet sigur și respectă toate măsurile sporite de protecție și prevenție aplicate în rețeaua Kaufland, precizează retailerul.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.300 de magazine în 8 țări și 132.000 de angajați.



German
Citește articolul precedent:
Comunitatea germană de business îngrijorată de decizia majorării pensiilor cu 40%

Decizia Parlamentului de a mări pensiile cu 40% reprezintă un risc major pentru economia României și pune în pericol relansarea...

Închide