kika: Românii sunt tot mai selectivi la mobilierul de grădină

Românii au devenit tot mai selectivi atunci când vine vorba de alegerea mobilierului potrivit pentru spațiile de relaxare, spun reprezentanții retailerului de mobilă și decorațiuni kika, care arată că tendințele de cumpărare ale clienților s-au schimbat destul de mult pe această categorie, de la tipurile de materiale pentru mobilierul de grădină până la bugetul alocat.

„De la an la an, înregistrăm creșteri semnificative pe această categorie de produse, atât din punct de vedere al vânzărilor, cât și din punct de vedere al materialelor și al funcționalității produselor alese. Dacă în urmă cu câțiva ani, mobilierul din metal sau plastic era în topul preferințelor, acum observăm o apreciere mai mare pentru mobilierul din rattan artificial care este mult mai comod”, a spus Ruxandra Apostolică, Marketing Manager kika România.

Potrivit companiei, clienții se orientează în prezent spre soluții complete de amenajare a locului de relaxare (balcon/grădină). Cele mai apreciate sunt seturile care includ atât fotolii, cât și măsuță de cafea în același model, dar și cele cu mese înalte de tip dining, potrivite pentru a servi masa.

kika dispune de o gamă variată de mobilier de grădină, cu funcționalități și prețuri pentru toate categoriile de consumatori. Clienții retailerului pot testa produsele din magazine.

„Ne dorim ca cei care ne trec pragul să încerce produsele, în așa fel încât să aleagă în final piesele preferate care le vor asigura confortul dorit. Este important ca ei să vadă și sistemele de depozitare sau extindere, să testeze funcțiile relax sau treptele de ajustare a spătarelor. Un alt lucru apreciat de clienții noștri este interacțiunea pe care o au cu consilierii din departament deoarece primesc informații detaliate despre funcţionalitea produselor”, a mai spus reprezentantul kika România.

Cu o istorie de zece ani pe piața locală, kika este prezent în România prin două magazine în București (kika Militari și kika Pallady), precum și un magazin online.

La nivel european, kika este prezent prin 32 de magazine în Austria și alte 23 locații în spațiul Europei de Est. Compania a fost fondată în anul 1973, în Austria.

German
Citește articolul precedent:
Cities of Tomorrow #7: Communities in Focus Gândire globală. Acțiune locală.

„Cities of Tomorrow” este recunoscut pe plan național ca un eveniment de referință dedicat importanței dezvoltării urbane și regionale, anul...

Închide